زنگ خطر برای تراکتورسازی به صدا در آمد/ مدیر ۲ شغله در راس باشگاه

ایوب بهتاج همزمان در اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و مدیریت باشگاه تراکتورسازی مشغول به فعالیت است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایوب بهتاج مدیر کل وزارت ورزش و جوانان در حالی مدتی پیش به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی محسوب شد که هنوز از سمت قبلی خود کنار نرفته است و همچنان در ۲ شغل مشغول به فعالیت است.

عباس الیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی زمانی که بهتاج را به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی کرد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد که یک ماه طول کشید تا پروسه انتقال بهتاج به تراکتورسازی طی شود و او از سمت مدیریت کل ورزش و جوانان کنار رفته است.

البته بهتاج همان زمان مطرح کرد که هماهنگی با ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی صورت گرفته است و به زودی از پست مدیرکلی این وزارتخانه کنار می‌رود، اما گویا هنوز این اتفاق رخ نداده است و او در ۲ پست مشغول به فعالیت است.

باشگاه تراکتورسازی در یک سال اخیر تغییر و تحولات زیادی در مدیریت خود داشته و بی ثباتی در مدیریت این باشگاه به اوج خود رسیده است. به هر حال بعد از انتخاب بهتاج به عنوان مدیرعامل این امیدواری در دل هواداران تبریزی به وجود آمد که بهتاج به عنوان یک گزینه بومی و با سابقه ورزشی می‌تواند این باشگاه را به موفقیت برساند و شاهد ثبات در مدیریت این باشگاه باشیم، اما خبر ۲ شغله بودن بهتاج شوکی بر پیکره تراکتورسازان وارد کرد.

بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بابت ۲ شغله بودنش واکنش نشان داده است و بیان کرد مشکلی نیست و به زودی این مسئله حل می‌شود.

زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی هم دفاع جانانه‌ای از بهتاج کرده و واکنش تندی نسبت به درج خبر ۲ شغله بودن او داشته است. مالک متمول تبریزی بیان کرده که کار‌های صورت گرفته در ثبت شرکت انجام شده است و مشکلی در این باره وجود ندارد.

به هر حال طبق ماده ۱۱۴ قانون اساسی مبنی بر ممنوعیت تصدی کارکنان دولت در ۲ شغل، حضور همزمان بهتاج در ۲ پست غیرقانونی است و باید نهاد‌های نظارتی به این مسئله ورود کنند تا با افراد خطاکار برخورد شود.


بیشتر بخوانید: 

بهتاج: امیدوارم بتوانم اقدامات مثبتی برای تراکتورسازی انجام بدهم

الیاسی: مراحل قانونی مدیرعاملی بهتاج یک ماه طول کشید

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی انتخاب شد


انتهای پیام/

آخرین وضعیت مدیریت بهتاج در تراکتورسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار