با اهدای جایزه علمی امام حسین (ع)؛

تجلیل از ۴۰ نخبه علمی استان زنجان

۴۰ نخبه علمی استان زنجان امروز با اهدای جایزه فرهنگی و معنوی تجلیل شدند.

تجلیل از ۴۰ نخبه علمی استان زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام و المسلمین خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب گفت: از هم اکنون برای بارور شدن حوزه‌های علمی و اقتصادی کشور گروه اندیشه ورز (نخبگان) همت کنید.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه در اقدامی شایسته اوقاف ۷۰ درصد موقوفات خود را در بخش‌های نوآوری و زیر بنایی هزینه می‌کند افزود: رسالت اصلی نخبگان یا همان گروه اندیشه ورز بررسی و مطالعه و تحقیق در مورد مسایل استان به صورت محوری است تا بتواند گره‌ای از مشکلات باز کنند.

وی با اشاره به فرمایش رهبری در گام انقلاب ادامه داد: نخستین توصیه رهبر معظم انقلاب امید و نگاه خوشبینانه به آینده است و در این راستا جوانان به خصوص نخبگان باید گام‌های اساسی و بلند و تاثیر گذار ان هم با وحدت و همدلی برای ساختن ایرانی آباد آزاد مستقل و گل سرسبد بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین جنتی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با تاکید بر ساری و جاری بودن وقف در جامعه گفت: ۵۰ هزار نفر دانشجو در دانشگاه‌های استان در حال تحصیل هستند که می‌توان برای توسعه دانشگاه‌ها و رفع نواقص از وقف دانشجویی بهره برد.

وی به وقف مشارکتی و دست جمعی هم اشاره کرد و افزود: وقف رویکرد جدیدی را تجربه می‌کند و در نهایت تولید ثروت و آبادانی کشور را به همراه دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با بنیناد نخبگان  بیان داشت: حمایت از طرح‌های برتر نخبگان، توسعه و کاربردی کردن این طرح‌ها در جامعه از اعم هدف تفاهم نامه همکاری است.

در پایان مراسم از نخبگان علمی تجلیل شد و در پی تفاهم نامه همکاری مابین بنیاد نخبگان استان با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان منعقد شده است به موجب این تفاهم نامه جایزه نخبگان امروز استان جایزه علمی امام حسین (ع) بود.
 
انتهای پیام/ن
 
 

تجلیل از نخبگان زنجان با اهدای جایزه علمی امام حسین (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.