روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد:

سالن همایش مجموعه‌ سرچشمه در اختیار «کلاس مجردها» قرار می‌گیرد

سید امیر جاوید، روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی پستی را در خصوص محل جدید برگزاری «کلاس مجردها» در اینستاگرام خود منتشر کرد.

خبر خوب سازمان تبلیغات اسلامی برای «کلاس مجردها»به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدامیر جاوید، منتقد سینما و روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی پستی را در خصوص برگزاری «کلاس مجردها» منتشر کرد و از اختصاص سالن همایش برای برگزاری این کلاس در سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.

«کلاس مجردها» عنوان سلسله جلساتی آموزشی با رویکرد تربیتی-مشاوره‌ای است که می توان آن را در قالب کرسی‌های آزاداندیشی تعریف کرد. این کلاس که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان و نخبگان شهر تهران روبرو شده، گفتگو محور است و بر پایه تعامل استاد و دانشجو اداره می‌شود. اغلب مباحث آن پیرامون سبک زندگی اسلامی-ایرانی، تفکر نقاد و پاسخ به پرسش‌های دانشجویان است که به ابتکار و همت شهاب مرادی روحانی نام‌آشنا و پرتلاش در بیرون از دانشگاه پا گرفته است.

گفتنی است؛ «کلاس مجردها» تاکنون ۱۹۲ جلسه در ۱۶ ترم به صورت رایگان برای جوانان در آستانه ازدواج برگزار شده است. تالار ایوان شمس معاونت اجتماعی شهرداری تهران در سال‌های اخیر میزبان آن بوده است.

سید امیر جاوید در اینستاگرام نوشت:

سلام و ادب
سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا سالن همایش مجموعه‌ی سرچشمه را در اختیار کلاس مجردها قرار دهد.
هر امکانی که در اختیار سازمان است به جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی تعلق دارد.

خبر خوب سازمان تبلیغات اسلامی برای «کلاس مجردها»

انتهای پیام/

برچسب ها: کلاس ، شهاب مرادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار