لیگ جهانی ۲۰۱۹ امارات.

عسگری طلا گرفت، فداکار مدال نقره را بر گردن آویخت

فینالیست‌های اوزان منهای ۷۵ و منهای ۸۴ کیلوگرم کشورمان به ترتیب مدال‌های طلا و نقره لیگ جهانی کاراته وان امارات را کسب کردند.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون کاراته فینال وزن منهای ۷۵ کیلوگرم بین بهمن عسگری از ایران و لوئیجی بوسا ایتالیایی دارنده یک طلا، ۲ نقره و یک برنز جهان برگزار شد که عسگری موفق شد با برتری ۲ بر صفر مدال طلای این وزن را از آن خود کند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری که موفق شد در روز نخست لیگ جهانی با غلبه بر تمامی حریفان به فینال راه یابد، امروز در مقابل قرار گرفت و عسگری پس از استراحت در دور اول، در اولین مبارزه ۲ بر صفر جو کلاوای از انگلیس دارنده برنز امید‌های اروپا را شکست داد. سپس موفق شد ۵ بر صفر لوگان داکوستا از فرانسه را مغلوب کند.

او در ادامه یک بر صفر پاول آرتومونوف از استونی دارنده برنز امید‌های جهان در سال ۲۰۱۷ را برد و در نیمه نهایی ۲ بر صفر رافائل آقایف آذربایجانی دارنده ۵ عنوان قهرمانی جهان را مغلوب کرد و فینالیست شد.

در وزن ۸۴ – کیلوگرم، علی فداکار برای کسب مدال طلا به دیدار اوگور آکتاش ترکیه‌ای نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۸ رفت و ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد و مدال نقره را بر گردن آویخت.

او در اولین مبارزه خود ۳ بر ۲ سالی دیوپ از فرانسه را برد. سپس با نتیجه ۲ بر صفر از سد میشل دورهام از استرالیا گذشت. در ادامه موفق شد ۴ بر صفر جورج پرز از دومینیکن را با شکست بدرقه کند.

فداکاردر چهارمین مبارزه ۵ بر یک ماکوتو کوییکی از ژاپن را برد و در نیمه نهایی ۳ بر ۲ از سد فاروک عبدسلام از فرانسه گذشت تا راهی دیدار فینال شود.

انتهای پیام/

عسگری طلایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار