رئیس پلیس پایتخت خبر داد

کشف ۲۰ پرونده بزرگ اقتصادی توسط پلیس پایتخت

سردار رحیمی گفت: پلیس پایتخت در بخش برخورد با مفاسد اقتصادی، ۲۰ پرونده بزرگ اقتصادی را کشف و به مراجع قضایی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در اولین نشست تخصصی پیشگیری جرائم سایبری در حوزه بانکداری الکترونیک که امروز (یکشنبه 28 بهمن ماه) برگزار شد، ضمن تسلیت به دلیل وقوع حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف از نقطه صفر مرزی تا قلب شهر‌ها مجاهدت می‌کند و با توجه به روند رو به رشد فضای مجازی، در سال‌های اخیر اقدام به تشکیل پلیس فتا کردیم.

وی افزود: امروز مدعی هستیم که نیروی انتظامی اشراف بی‌نظیری در فضای مجازی سراسر کشور دارد، یکی از جرایمی که در صدر همه جرایم در فضای مجازی قرار دارد، جرایم مرتبط با مسائل اقتصادی است، بالغ بر ۴۰ درصد برداشت‌های غیرقانونی و ۲۰ درصد کلاهبرداری‌ها در فضای مجازی رخ می‌دهد.

سردار رحیمی تصریح کرد: پلیس فتا با برگزاری کلاس‌های مختلف تلاش دارد که آگاهی را بالا ببرد، امروز بالغ بر ۷۰ درصد جرایم فضای مجازی در تهران بزرگ کشف شده است، پلیس تلاش می‌کند با همکاری تمام دستگاه‌ها، اقدامات ارزشمندی را انجام دهد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه مجرمان به فضای مجازی کوچ کردند، گفت: امسال وقوع جرایم در فضای مجازی در تهران ۸۰ درصد رشد داشت و همچنین ۲۰ پرونده بزرگ در رابطه با مفاسد اقتصادی توسط پلیس پایتخت در تهران کشف و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی افزود: هدف اصلی دشمن، مردم ایران است و برای ضربه زدن به مردم در حال انجام اقدامات خرابکارانه هستند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: تعدادی پرونده در رابطه با مفاسد اقتصادی توسط پلیس آگاهی و فتای تهران بزرگ در حال بررسی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار