همایش تجلیل از مروجان سلامت در قم برگزار شد

همایش تجلیل از مدیران و مربیان مروج سلامت استان در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،همایش تجلیل از مدیران و مربیان مروج سلامت استان در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

طرح مروج سلامت از ابتدای سال تحصیلی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان با هدف ارتقای سطح سلامت دانش آموزان، والدین و کارکنان مدارس در ۲۷۸ مدرسه آغاز شده است.

در این مراسم از صدوپنج نفر از عوامل اجرایی مدارس که در ترویج سلامت دانش آموزان و والدین آن‌ها عملکرد موثری داشته اند قدردانی شد.

 

رمضان بیگی یکی از شاخصه‌های توسعه را بهبود وضعیت سلامت و امید به زندگی دانست و بیان کرد: اولین گام در رسیدن به این هدف رعایت مسائل بهداشتی است و این طرح با بهره گیری از مربیان و مدیران مدارس به دنبال ارتقای سطح کیفی زندگی دانش آموزان است.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش در این همایش ارائه‌ی خدمات بالینی و مشاوره‌ای و بهبود وضعیت امید به زندگی در مدارس را از اهداف عمده‌ی اجرای طرح مروج سلامت دانست و اضافه کرد: با توجه به پیچیدگی‌های موجود در حوزه‌ی سلامت، تمامی دستگاه‌ها و نهادها، باید در ارتباطی هماهنگ با دانشگاه علوم پزشکی در راستای ارتقای وضعیت بهداشت و درمان جامعه گام بردارند.

انتهای پیام/ح

تکریم مروجان سلامت در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.