آغاز ثبت نام جشنواره ورزشی برای بازنشستگان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی از آغاز ثبت نام اینترنتی جشنواره ورزشی برای بازنشستگان خبر داد.

خادمی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی و سلامت محور، صندوق بازنشستگی کشوری با همکاری دستگاه‌های اجرایی و کانون‌های بازنشستگان سومین جشنواره ورزشی استانی را برگزار می‌کند.

وی افزود: به منظور ثبت نام بازنشستگان، سامانه ثبت نام اینترنتی بازنشستگان ورزشکار در سایت اینترنتی صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس www.cspf.ir از تاریخ ۲۷ بهمن ماه تا  ۲۷ اسفند ماه فعال است.

خادمی زمان برگزاری مسابقات را اردیبهشت سال آینده عنوان کرد و گفت: افراد شرکت‌کننده می‌توانند در رشته‌هایی چون شطرنج، دارت، تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا (قورباغه و کرال سینه) بالای ۶۵ سال و زیر ۶۵ سال و دو نیمه استقامت هزار و پانصد متر بالای ۶۵ سال و زیر ۶۵ سال به رقابت بپردازند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی در خصوص شرایط ثبت نام افزود: درج شماره دفتر کل، شماره ملی، شماره حساب و تعهد نامه الزامی است و از آنجایی که فرم تعهد نامه در زمان ثبت نام اینترنتی توسط ورزشکار در سامانه تأیید می‌شود لذا نیاز به تکمیل فرم مجدد نیست.

وی با اشاره به اینکه بیمه ورزشی ورزشکار پس از تهیه لیست ثبت نام کنندگان از طریق سامانه به فدراسیون پزشکی ارسال می‌شود،گفت: مسابقات ملی جشنواره سراسری اواخر آبان‌ ماه سال ۹۸ در تهران برگزار می‌شود.

خادمی افزود: تهیه لباس ورزشی و وسایل مورد نیاز بر عهده ورزشکاران است و تنها افرادی اجازه شرکت در مسابقات را دارند که از طریق ثبت نام اینترنتی اقدام به ثبت نام کرده اند.

۲۷ اسفند پایان زمان ثبت نام در جشنواره ورزشی بازنشستگان است.

انتهای پیام/غ

۲۷ اسفند،پایان ثبت نام جشنواره ورزشی بازنشستگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار