گشایش نمایشگاه تخصصی خانه مدرن مبلمان و صنایع چوبی

نمایشگاه تخصصی خانه مدرن مبلمان و صنایع چوبی عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های گیلان گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،آیت کاظم زاده هریس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گیلان گفت: نمایشگاه تخصصی خانه مدرن مبلمان و صنایع چوبی از عصر امروز ۲۹ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های گیلان در رشت دایر می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات و کالا‌های مدرن ایرانی با قیمت و کیفیت مناسب برای حمایت هرچه بیشتر از تولیدکنندگان داخلی و سهولت خرید مصرف کنندگان در ۱۲۰ غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گیلان گفت: در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی و بازرگانی از استان‌های گیلان، تهران، مشهد و قزوین حضور دارند و تازه‌ترین محصولات تولیدی خود را در زمینه‌های فرش، لوازم خانگی، دکوراسیون داخلی، لوستر، تابلو فرش و کالای خواب به نمایش می‌گذارند.

آیت کاظم زاده هریس افزود: در این نمایشگاه ۵ روزه تولیدکنندگان و بازرگانان کشور، آخرین محصولات تولیدی نوین و دستاورد‌های خود را در معرض دید عموم می‌گذارند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه مبلمان و صنایع چوب از ۲۹ بهمن تا ۳ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های گیلان در کیلومتر ۴ جاده رشت به تهران دایر است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از آن دیدن کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

دایر شدن نمایشگاه تخصصی خانه مدرن مبلمان و صنایع چوبی  در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.