رفع بیش از ۵۰ درصد مشکلات محلی ومردمی درخرم آباد با راه اندازی میزخدمت سپاه

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد از بررسی ورفع بیش از ۵۰ درصد مشکلات محلی ومردمی در این شهرستان با راه اندازی میزخدمت خبرداد.

رفع بیش از ۵۰ درصد مشکلات محلی ومردمی درخرم آباد با راه اندازی میزخدمت سپاهسرهنگ ماشاء الله بازگیر فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،گفت: میز خدمت توسط مسئولین ادارات شهرستان خرم آباد با هماهنگی بسیج سپاه این شهرستان خرم آباد برای حضور میدانی مسئولین شهرستان برای خدمت به مردم در محلات راه اندازی شده است.

وی افزود: محله پشته حسین آباد چهارمین محله است که به صورت میدانی وچهره به چهره با حضور فرماندار، مسئولین شهرداری سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف، مساجد وجهادکشاورزی تاکنون حضور پیدا کردیم.

وی ادامه داد: مسئولین ادارات دو مشکل را رصد می‌کنند یکی مشکلات محله که توسط فرمانده پایگاه به صورت تصویری نشان داده شد و ضامن اجرا هم مدیران شهرستان هستند و یکی مشکلات خود مردم است که نمی‌توانند به ادارات مراجعه کنند اینجا به صورت چهره به چهره حضور پیدا می‌کنند و مدیران شخصا جوابگویی حل مشکلات مردم هستند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آبادگفت: تا به حال بیش از ۵۰ درصد مشکلات محلی و مشکلات افراد حل شده که روز به روز جلوتر می‌رویم بهتر عمل می‌شود.

سرهنگ بازگیر افزود: با توجه به مسائل اقتصادی تنظیم بازار با حضور بسیجیان در مغازه‌ها برای تثبیت قیمت‌ها با هماهنگی تعزیرات را در پیش رو داریم.

انتهای پیام/م

رفع بیش از ۵۰ درصد مشکلات محلی ومردمی درخرم آباد

برچسب ها: سپاه ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.