گشایش پنجمین نمایشگاه کتاب منطقه آزاد ماکو

پنجمین نمایشگاه کتاب منطقه آزاد ماکو روز یکشنبه /۲۸ فروردین/ طی مراسمی با حضور مسوولان شهرستان و مدیران منطقه آزاد ماکو گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو در آیین  افتتاح نمایشگاه کتاب گفت: سازمان با هدف افزایش و بالا بردن سرانه مطالعه در منطقه، وجود کالا‌های فرهنگی در سبد خانوار خانواده‌های و صرفه جویی در هزینه و زمان علاقمندان به مطالعه و کمک به اقتصاد فرهنگ، هنر و صنعت نشر اقدام به برگزاری هر ساله نمایشگاه کتاب در منطقه می‌نماید.

حسین حمزه لو افزود: در این راستا پنجمین نمایشگاه کتاب از ۲۸ بهمن تا ۱۲ اسفند با حضور بیش از ۵۰ ناشر برتر کشور در سالن ورزشی اداره برق ماکو برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه بیش از ۲ هزار عنوان کتاب در زمینه‌های ادبیات، تاریخ، کتاب‌های مرجع، مذهبی، رمان، کودک و نوجوانان، روان شناسی، آشپزی، بازی‌های فکری و کتاب‌های علمی و پزشکی عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: ایستگاه نقاشی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارگاه نقد کتاب و عضویت رایگان توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی ماکو از برنامه جنبی این نمایشگاه می‌باشد.

وی  افزود: تمامی کتب در این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصد عرضه می‌شود.

 

انتهای پیام/م

افتتاح نمایشگاه کتاب در منطقه آزاد ماکو

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.