تعداد پزشکان متخصص درمانگاه امام خمینی (ره) مهاباد به ۵۵ نفر رسید

با اضافه شدن ۹ پزشک مختصص به مجموعه کادر پزشکی شهرستان مهاباد تعداد پزشکان درمانگاه تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) به ۵۵ متخصص افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با اضافه شدن ۹ پزشک مختصص به مجموعه کادر پزشکی مهاباد تعداد پزشکان درمانگاه تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) به ۵۵ متخصص افزایش یافته که این پزشکان برای ارتقای سطح شاخص‌های سلامت و رضایت مندی شهروندان جذب مراکز بهداشتی و درمانی مهاباد شدند.

سامرند مرزنگ افزود: پزشکان در رشته‌های مختلف از جمله گوش و حلق و بینی (ENT)، زنان و زایمان، طب اورژانس، روانپزشکی، جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق، ارتوپدی، داخلی، مغز و اعصاب و پوست و مو جذب درمانگاه تخصصی مهاباد شده اند.

وی اضافه کرد: با احداث و بهره برداری از کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد مشکل کمبود فضای فیزیکی و تکریم ارباب رجوع مرتفع شده و بیماران در فضایی استاندارد توسط پزشکان متخصص ویزیت می‌شوند.

مرزنگ گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و طرح ماندگاری پزشکان متخصص شیفت عصر، این درمانگاه تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده به طوریکه روزانه در هر دو نوبت صبح و عصر پذیرای مراجعه کنندگان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان کرد: روزانه ۵۰۰ نفر به بخش درمانگاه تخصصی مهاباد مراجعه می‌کنند و به طور متوسط بیش از ۲۰ نفر پزشک متخصص نیز مشغول ارایه خدمات درمانی به شهروندان هستند.

شهرستان مهاباد دارای یک بیمارستان، ۶۵ خانه بهداشت، ۹ مرکز سلامت روستایی، پنج مرکز شهری و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی با پروانه فعالیت است.

انتهای پیام/ج

افزایش تعداد پزشکان متخصص بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
بی نظیره