رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی انتخاب شد

انتخابات رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی با حضور رئیس این فدراسیون در بجنورد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری خراسان شمالی گفت: آموزش و پرورش بازوی توانمندی در راستای شناسایی و پرورش استعداد‌های رشته وزنه‌برداری به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه خانواده وزنه‌برداری در خراسان شمالی نوپا است ، افزود: با توجه به اینکه رشته وزنه‌برداری در خراسان شمالی مجددا شکل گرفته و فعالیت خود را دنبال می‌کند لذا باید در این خصوص با اتحاد و یکدلی در جهت پیشبرد اهداف این رشته گام برداشت.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران اظهار کرد: اثرات فعالیت هیئت وزنه برداری خراسان شمالی باید در کشور نمود پیدا کند چرا که این فدراسیون به حیاط خلوت در استان‌ها لازم ندارد.

مرادی با بیان اینکه اکنون جمهوری اسلامی یکی از قدرت‌های برتر رشته وزنه برداری در دنیا به شمار می‌رود ، گفت: کشور ایران با حداقل امکانات یکی از قدرت‌های برتر دنیا محسوب می‌شود و در آینده خبر‌های خوبی از رشته وزنه‌برداری در خراسان‌شمالی خواهیم شنید و این مهم تنها با تلاش و یکپارچگی حاصل می‌شود.

وی گفت: وزنه برداری رشته سنگین و سختی است و ملت ایران برای کار‌های سخت آماده‌اند لذا باید فارغ از اختلافات شخصی کار را پیش برد و به دنبال تخریب نباشیم چراکه چیزی از این بین حاصل نمی‌شود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در رشته وزنه‌برداری آقایان همواره در جایگاه اول تا سوم جهان قرار دارد، گفت: اکنون وزنه برداری ایران ۵۰ درصد توانایی خود را به دنیا معرفی کرده و امید است با تلاش و کوشش در رده‌های سنی بانوان هم به جایگاه واقعی خود در وزنه برداری جهان برسیم.

گفتنی است: در ادامه مجمع حسین محراب با ۱۴ رأی به مدت چهار سال ریاست هیات وزنه برداری خراسان شمالی را برعهده گرفت.

انتهای پیام/ ب 

انتخاب رئیس هیات وزنه برداری خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.