طرح دانشنامه ازدواج از دوم اسفند ماه در یزد کلید می‌خورد

مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری یزدگفت: طرح دانشنامه ازدواج کارگاه‌های آموزشی ۱۶ ساعته با موضوع مهارت‌های پیش از ازدواج برای زوجین داوطلب برگزار خواهد شد.

طرح دانشنامه ازدواج از دوم اسفند ماه در یزد کلید می‌خوردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،   فخرالسادات خامسی، مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری یزد با اشاره به اینکه طرح دانشنامه ازدواج از دوم اسفند ماه در یزد کلید می‌خورد، گفت: در این طرح، کارگاه‌های آموزشی ۱۶ ساعته با موضوع مهارت‌ ارزیابی‌های روانشناختی پیش از ازدواج برای زوجین داوطلب و دختران و پسران مجرد برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری این دوره‌ها در ادامه طرح پویش اجتماعی ازدواج پایدار بوده و برگزاری دوره‌ها در یکسال نخست اجرای طرح به دلیل جذب بودجه از سوی اداره کل امور اجتماعی فرهنگی و اداره کل بهزیستی یزد رایگان است.

خامسی ادامه داد: هزینه پیشگیری  نسبت به هزینه‌های درمان بسیار کمتر است و تاثیری که در بحث پیشگیری وجود دارد به مراتب بیشتر از درمان است به طوری که اصلا قابل قیاس نیست.

مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری یزد گفت: در تلاشیم مسائل و مطالبی که در این کارگاه‌ها به آن‌ها ارائه می‌شود متناسب با فرهنگ مردم یزد باشد.

انتهای پیام/ی

اجرای طرح دانشنامه ازدواج از دوم اسفند ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار