مدیرکل کمیته امداد استان کردستان:

مشارکت یک میلیاردی خیرین کردستانی برای تأمین مسکن نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال خیران کردستانی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای تأمین مسکن نیازمندان این استان کمک کرده اند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کردستان، محمدرسول شیخی زاده با بیان اینکه کمیته امداد کردستان در ۱۰ ماهه نخست امسال ۹ میلیارد تومان برای مسکن مددجویان و نیازمندان این استان هزینه کرده است، گفت: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از این مبلغ از طریق خیران کمک شده است.

وی با بیان اینکه این خیران با معرفی افراد نیازمند مسکن به این نهاد، درخواست مساعدت برای تأمین مسکن این افراد را داشته اند، افزود: کمیته امداد نیز با مشارکت و همکاری نیکوکاران نسبت به خرید و یا ساخت مسکن این نیازمندان اقدام کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: همچنین امسال ۶۷۰ میلیون تومان از زکات مردم نیکوکار برای کمک به تأمین مسکن مددجویان این استان هزینه شده است.

شیخی زاده یادآور شد: با توجه به میزان جمعیت تحت حمایت کمیته امداد این استان به میزان ۱۰ درصد و سطوح مختلف مشکلات نیازمندان، کمیته امداد به تنهایی قادر به تأمین تمامی نیاز‌های این افراد نیست، بنابراین در این زمینه به همکاری و مشارکت خیران، مسئولان و همه آحاد جامعه نیاز است.

وی بیان کرد: اگر تصمیمات و سیاست‌های اقتصادی، معیشتی و رفاهی درست و به جا در سطح کلان اجرا شود می‌توانیم هر روز شاهد کاهش جمعیت نیازمندان و طبقه اجتماعی باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه جشن درخت آرزو‌ها نیز در هفتم اسفند امسال با هدف جمع آوری کمک برای کودکان یتیم و نیازمند در سنندج برگزار می‌شود، گفت: کمک‌های خیران برای مشارکت در این جشن می‌تواند بصورت نقدی، کالا، کمک هزینه تحصیلی، مسکن، درمان و یا خدمات باشد.

شیخی زاده در پایان سخنان خود اظهارداشت: کمک‌های خیران در این جشن بصورت مستقیم و با همراهی افراد کمک کننده به این کودکان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.