جانشین فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: یک کامیون باری حامل ۴۳ تن سیب زمینی قاچاق در پایانه مرزی چذابه متوقف شد.

سرهنگ نادر سهیلی، جانشین فرمانده مرزبانی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: روز گذشته ماموران هنگ مرزی دشت آزادگان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، و حین کنترل خودرو‌های باری در بارانداز پایانه مرزی چذابه موفق شدند یک دستگاه کامیون باری حامل کالای قاچاق را شناسایی کرده و متوقف نمایند.

وی به بازرسی از این کامیون اشاره کرد و افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۴۳ تن سیب زمینی که بدون مجوز، قاچاق و با هدف خروج از کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

سرهنگ سهیلی بیان داشت: قاچاقچیان محموله سیب زمینی که ممنوعیت خروج دارد را زیر بار پیاز و فلفل دلمه، با شگرد‌های خاص جاسازی کرده بودند که با هوشیاری مرزبانان ما از دست یابی به هدف شومشان بازماندند.

جانشین فرمانده مرزبانی خوزستان با بیان اینکه ۲ متهم در این رابطه دستگیر شدند تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، اذعان داشت: تلاش مرزبانان برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

کشف محموله قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.