مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : طی ۱۵ روز بزرگترین رویدادها و همایش های بین المللی و کشوری برگزار شد که در نوع خود بی سابقه بوده است .

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،صابر رحیمی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : طی ۱۵ روز بزرگترین رویدادها و همایش های بین المللی و کشوری که در نوع خود بی سابقه بوده از جمله میزبانی استان در جام بین المللی جهان پهلوان تختی ، نشست روسای فدراسیونهای ورزشی کشور در نقطه صفر مرزی (خسروی) ، جشن شکوهمند چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و رژه جامعه بزرگ ورزش استان در ۱۲ بهمن ماه جای بمناسبت سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) در سالن شهید بهشتی ، اختتامیه المپیاد ورزش روستایی در دو بخش آقایان و بانوان با حضور ۲۸۰ تیم از استان و ...... برگزار نموده ایم .

وی گفت : به فاصله میان ۲ هفته وزیر محترم ورزش و جوانان به استان کرمانشاه سفر کرده و دستاوردهای برای جامعه ورزش و جوانان استان داشته است.

وی عنوان کرد ؛ طی برنامه های برگزار شده در استان کرمانشاه از طریق رسانه های جراید ، فضای مجازی ، به تمام کشور معرفی شده و این مهم نشان از توان بالای نیروهای خدوم و بی ادعا ، همدلی و همراهی خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان بوده است .

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان سخنانش ؛ ضمن پوزش از اتفاقات گذشته شهرستان قصرشیرین بیان نمود. به هیچ کس اجازه نمی دهیم زحمات و خدمات صادقانه و انقلابی مجموعه بزرگ ورزش استان را زیر سئوال ببرد. و ما منکر اشتباهات اخیر نیستیم و به هیچ وجه قصد توجیه این قضیه را نداریم. و با افراد خاطی که مسبب برگزاری این مراسم بوده اند. برخورد خواهیم کرد .

 

 

انتهای پیام/د

میزبانی استان در جام بین المللی جهان پهلوان تختی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.