حریف ایران به دنبال انتقام از کارلوس کی روش

تیم ملی فوتبال کره جنوبی در صدد است تا در چارچوب دیداری تدارکاتی به مصاف شاگردان کی روش در کلمبیا برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کره جنوبی که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات مقابل قطر از گردونه مسابقات حذف شد، در صدد است تا خود را برای حضور در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ آماده کند و طبق اعلام سایت یونهاپ، کره جنوبی در ۲ بازی تدارکاتی با کلمبیا و بولیوی دیدار می‌کند.  

این ۲ بازی در ماه مارس برگزار می‌شود و شاگردان پائولو بنتو در صدد انتقام از کی روش هستند. سایت یونهاپ با انتشار گزارشی نوشت: کی روش پرتغالی پس از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ هدایت کلمبیا را برعهده گرفت و تیم ملی باید با این تیم بازی کند. زمانیکه سرمربی پرتغالی در ایران بود، مقابل این کشور در ۵ بازی به یک تساوی رسیدیم و ۴ بار شکست خوردیم.

همچنین تقابل کی روش و بنتو دیدنی است. زیرا این دو مربی پرتغالی زمانی در آسیا حضور داشتند و همچنین در سال ۲۰۱۰، کی روش پس از جام جهانی جای خود را به بنتو داد.  

تیم ملی فوتبال کلمبیا که برای مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۱۹ و مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌شود، در نخستین دیدار تدارکاتی باید مقابل ژاپن قرار بگیرد. کی‌روش پرتغالی امیدوار است همراه با بازیکنان خود سامورایی‌ها را شکست دهد و انتقام حذف مقابل این تیم در جام ملت‌های آسیا را بگیرد.

همچنین او در صدد است تا با تیم جدیدش همچنان رو در روی کره غلبه کند تا نشان دهد آماده حضور در کوپا آمریکا است.  

گفتنی است، پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن و حذف از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، قرارداد کارلوس کی‌روش پرتغالی با فدراسیون فوتبال کشورمان به پایان رسید و او با عقد قراردادی ۴ ساله هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را بر عهده گرفت.


بیشتر بخوانید:

کی‌روش داستان ایران را در کلمبیا تکرار می‌کند

کی روش: کلمبیا را قهرمان کوپا آمریکا می‌کنم/ هنوز وقت نکردم با بازیکنان به طور جدی صحبت کنم

آغاز جلسات ویژه کی‌روش در کلمبیا/ دیدار کارلوس با فیل بزرگ!


انتهای پیام/

کلمبیا به مصاف کره و ژاپن می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار