نظرسنجی: ضعف در ریاست‌جمهوری، بزرگترین مشکل مردم آمریکا

نتایج نظرسنجی اخیر گالوپ نشان داد بیشتر مردم آمریکا ضعف در ریاست‌جمهوری را بزرگترین مشکل این کشور می‌دانند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، نتایج نظرسنجی گالوپ که امروز (دوشنبه) به مناسبت روز رئیس جمهور در آمریکا منتشر شد، نشان داد که بیشتر مردم آمریکا «دولت و ضعف در ریاست جمهوری» را بزرگترین مشکل کشورشان می‌دانند. مردم آمریکا این مشکل را حتی از مشکلات دیگری مثل مهاجرت و خشونت‌های مرتبط با اسلحه هم بزرگ‌تر می‌دانند.

بر اساس این نظرسنجی، این آمار از زمان ورود دونالد ترامپ به رقابت‌های انتخاباتی در سال ۲۰۱۷ همچنان با افزایش همراه بوده است و به عنوان بزرگترین نگرانی مردم آمریکا در نظر گرفته شده است. پیش از این در طول تعطیلی دولت آمریکا در سال ۲۰۱۳، ۳۳ درصد مردم «دولت و ضعف در ریاست جمهوری» را بزرگترین مشکل این کشور عنوان کرده بودند. حتی در زمان افشای رسوایی واترگیت هم این رقم ۲۶ درصد بود.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان داد که بیشترین سطح افزایش (۱۴ درصد) در میان جمهوری خواهان رخ داده است. در کل ۳۶ درصد جمهوری خواهان، ۳۷ درصد دموکرات‌ها و ۳۱ درصد افراد مستقل اعلام کرده اند که دولت و ضعف در ریاست جمهوری از جمله بزرگترین مشکلات آمریکا محسوب می‌شود.

بر اساس این نظرسنجی، ۱۹ درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که مهاجرت بزرگترین مشکل آمریکاست. نظرسنجی گالوپ از تاریخ ۱ تا ۱۰ فوریه سال جاری میلادی روی ۱۰۱۶ شرکت کننده بالغ ساکن ۵۰ ایالت مختلف آمریکا انجام شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نظرسنجی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
علی برکت ا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
به نظرم ایرانم این نظرسنجی رو لازم داره.
آخرین اخبار