پیامک‌های دریافتی ۹۷/۱۱/۲۹

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و نهم بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

9661...0916: بیشتر خیابان های کلانشهر اهواز فاقد علایم بازدارنده راهنمایی و رانندگی می باشد. خواهشمندم رسیدگی شود

 

6809...0935: همراه با زن و بچه به درمانگاه تامین اجتماعی فردیس رفتیم برای وقت دکتر که داشتیم متاسفانه نگهبان و پرسنل درمانگاه جلو دوربین و خانواده ام سیرمنو کتک زدن و گفتن هرجا می خوای برو لطفا پیگیری نمایید چراغی 48 ساله از فردیس

 

2137...0911: چرا در مورد سبد حمایتی کارگران ساختمانی که نه بیمه دارند نه مددجو هستند جز بازمانده ها سبد حمایتی حساب نمی شوند خواهش میکنم از مسئولان بخواهید به فکر ما هم باشن تو این گرانی ما پول اجاره بدیم یا به فکر خانواده باشیم چرا کسی نیست تو این جامعه ما رو ببیند.

 

7037...0917: مددجو کمیته امداد امام خمینی (ره) هستم شهرستان بندرلنگه قرار بود سبد کالا 29 بهمن واریز بشه ولی خبر نیست قرار بود سهام عدالت واریز بکنند بازهم خبری نیست.

 

2137...0911: چرا در مورد سبد حمایتی کارگران ساختمانی که نه بیمه دارند نه مددجو هستند جز بازمانده ها سبد حمایتی حساب نمی شوند خواهش می کنم از مسئولان بخواهید به فکر ما هم باشن. تو این گرانی ما پول اجاره بدیم یا بفکر خانواده باشیم چرا کسی نیست تو این جامعه ما رو ببیند

 

3419...0917: ما کارشناسان بیمه کشاورزی که هر کدام با ۱۰ سال سابقه کار با کارمزد بسیار اندک که حدودا ۲۰۰۰ نفری می شویم. مجلس استخدام ما را تصویب نموده اما دولت اجرا نمی کند لطفا پیگیری بفرمائید.

 

4938...0922: شهرداری اسلامشهر برای به رخ کشیدن ارائه خدمات شهری به مردم چندین باره که اقدام به تعویض و اصلاح روکش آسفالت خیابانهای اصلی در روز و بالأخص ساعات شلوغی می کند که این موضوع باعث ایجاد ترافیک سنگین و معطلی زیاد شهروندان در ترافیک می شود. واقعا براشون مقدور نیست که در نیمه شب که خیابان ها خلوت است و مشکلی برای کسی پیش نمی آید این کار را انجام بدهند.

 

6755...0916: یک جوان ۳۱ ساله هستم و دارای دو فرزند که یکی از آنها داری بیماری لااعلاج می باشد و چند سالی است است دعا می کنم که پیش امام رضا (ع) بروم اما به دلیل مشکل اقتصادی قادر به انجام این امر نشدم. یا امام رضا

 

2844...0914: شب خبری را پخش کردین در رابطه با رفتن به زیارت امام رضا اگر چهل سال داشتیم تا به حال نرفتیم زیارت رایگان می تونیم بریم باکجا تماس بگیریم شما را به امام رضا قسم منم تا به حال نرفتم.

 

1559...0930: چند سال  است که برای صندوق بیمه کشاورزی کار می کنیم. طرح استخدامی کارشناسان صندوق بیمه کشاورزی در مجلس تایید شده الانم چند ماهه تو مجمع تشخیص است، نمیدونیم چرا کارشکنی می کنند؟

 

4275...0911: حدود ده سال بیمه تامین اجتماعی هستم زیر نظر فنی حرفه‌ای کار گر ساختمانی تا به حال هیچ بسته حمایتی دریافت نکردم اگر ممکن باشد از مسولان بپرسید.

 

3393...0913: خواهشمند است در رابطه با استخدام کارگزاران بیمه کشاورزی که طرح آنها در مجلس تصویب گردیده ولی همچنان درگیر اصلاحات می باشد پیگیری بفرمایید منصوره سهرابی کارگزار بیمه استان اصفهان

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار