بررسی دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال

دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال چهارشنبه یکم اسفند با حضور هشت تیم و چهار بازی در شهر‌های مختلف ایران پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال چهارشنبه یکم اسفند با حضور هشت تیم و چهار بازی در شهر‌های مختلف ایران پیگیری می‌شود.

شهرداری ورامین- شهرداری گنبد/ ساعت ۱۶- ورزشگاه گل عباسی ورامین

تیم صدرنشین شهرداری ورامین در دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر سال جاری با تیم رده هشتمی شهرداری گنبد در خانه بازی می‌کند، این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که در لیگ برتر سال جاری ۲ بار در مرحله رفت و برگشت دور گروهی بازی کردند و تیم شهرداری ورامین هر ۲ بازی را با نتیجه سه بر یک برده است.

پیکان تهران - سایپا تهران/ ساعت ۱۶- خانه والیبال تهران

پیکان رده دومی در خانه والیبال تهران میزبان تیم رده هفتمی و همشهری خود سایپا تهران می‌باشد. این ۲ تیم در دور گروهی ۲ بار با یکدیگر بازی کردند که بازی دور رفت را تیم پیکان تهران با نتیجه سه بر ۲ به پیروزی رسیده و بازی دور برگشت را سایپا تهران با نتیجه سه بر صفر برده است.

خاتم اردکان - کاله مازندران/ ساعت ۱۶- ورزشگاه آیت الله خاتمی اردکان

تیم رده سومی خاتم در خانه میزبان تیم رده ششمی کاله مازندران است. این ۲ تیم در دور گروهی لیگ برتر سال جاری ۲ بار به مصاف یکدیگر رفتند که خاتم اردکان یکبار در خانه کاله مازندران حریف را با نتیجه سه بر یک شکست داده است و کاله مازندران نیز در دور برگشت خاتم اردکان را در ورزشگاه آیت الله خاتمی اردکان با نتیجه سه بر ۲ شکست داده است.

فولاد سیرجان ایرانیان - پیام مشهد/ ساعت ۱۶- ورزشگاه گل گهر سیرجان

تیم رده چهارمی فولاد سیرجان در دور رفت مرحله پلی آف در حالی میزبان تیم رده پنجمی پیام مشهد می‌باشد که تیم پیام در هر ۲ بازی رفت و برگشت دور گروهی سال جاری فولاد را با نتایج سه بر صفر در دور رفت در مشهد و سه بر یک در خانه سیرجانی‌ها شکست داده است.


بیشتر بخوانید: زمان برگزاری پلی آف لیگ برتر والیبال اعلام شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار