شیراز میزبان گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران

رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری فارس از برگزاری دوازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران در مدت ۴ روز در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر سبوکی رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری فارس گفت: دوازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران با حضور حدود یک هزار راهنمای گردشگری و با محوریت معرفی محور‌های ثبت جهانی فارس و معرفی جاذبه‌ها و نوع گردشگری مذهبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد با توجه به ظرفیت‌های بالای فارس در مباحث تاریخی، فرهنگی و گردشگری معرفی جاذبه‌ها با اولویت انجام خواهد شد، افزود: معرفی مجموعه سعدیه و باغ دلگشا از برنامه‌های روز اول گردهمایی است.

سبوکی، معرفی موزه نظامی خاورمیانه در باغ عفیف آباد، معرفی جاذبه‌های مذهبی فارس با حضور در حرم احمدبن‌موسی (ع)، معرفی مساجد کمتر توجه شده استان از جمله مسجد جامع عتیق و مدرسه خان، معرفی بازار‌های کمتر دیده شده شیراز همچون؛ حاجی، اردو بازار، سرای مشیر و بازار وکیل و همچنین بازدید از مجموعه زندیه برای روز دوم این گردهمایی پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: سومین روز از این گردهمایی در تالار حافظ شیراز برگزار خواهد شد و پس از آن راهنمایان گردشگری شرکت کننده در سیمنار‌های گردشگری با هدف توانمندسازی آموزشی راهنمایان گردشگری شرکت می‌کنند.

رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری فارس بازدید از مجموعه‌های ثبت جهانی فارس با اولویت محور ساسانی را پایان بخش برنامه‌های گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران در آخرین روز اعلام کرد.
انتهای پیام/م

برگزاری گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.