فراخوان نخستین جشنواره هنر‌های تجسمی روستا و عشایر در کردستان

نخستین جشنواره هنر‌های تجسمی روستا و عشایر، اسفند ماه سال جاری در کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامل گلباغی مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان گفت: جامعه روستایی و عشایری به عنوان یکی از حافظان استقلال، امنیت و فرهنگ این مرز و بوم همواره نقش بی بدیلی در حفظ و گسترش مواریث فرهنگی این سرزمین داشته اند.

وی با بیان اینکه جشنواره هنر‌های تجسمی روستا و عشایر در٣رشته خوشنویسی، عکاسی و نقاشی برگزار خواهد شد افزود: این جشنواره از جشنواره‌های فردی و هنری می‌باشد که در سطح روستا‌های کشور برگزار می‌شود.

گلباغی وحدت و انسجام ملی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ملی، بیان فرهنگ اصیل و ارزشمند روستایی و عشایری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، نماز، امر به معروف و نهی از منکر را موضوعات نخستین جشنواره هنر‌های تجسمی روستا و عشایر کشور برشمرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را یکم اسفند ماه و زمان برگزاری اختتامیه آنرا ۱۶ اسفند سال جاری اعلام شده است.

علاقمندان باید آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های سروش، ایتا و گپ به شماره همراه ۰۹۱۹۲۵۳۱۲۵۲ و یا از طرق پست الکترونیک a.moosavi٥٥@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/ع

فراخوان نخستین جشنواره هنر‌های تجسمی روستا و عشایر در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.