کاهش ۲۵ درصدی حجم بخشنامه‌های ارسالی به مدارس

توسعه امر مدرسه محوری با حجم انبوه بخشنامه‌های ارسالی به مدارس ممکن نیست.

کاهش ۲۵ درصدی حجم بخشنامه‌های ارسالی به مدارسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امروز بخش کوهپایه اصفهان، میزبان مدیرکل آموزش و پرورش استان بود، از اهم سفر مدیرکل به کوهپایه حضور و ادای احترام به مقام والای شهیدان هشت سال دفاع مقدس در گلستان شهدای کوهپایه، دیدار با رئیس آموزش و پرورش منطقه کوهپایه، فرهنگیان شاغل در دبیرستان شبانه روزی حافظ کوهپایه، دبیرستان شهید رجایی تودشک و تعدادی از مدارس در مقاطع مختلف درسطح منطقه بود.

محمد اعتدادی، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم کرد واز اهداف سفرش به منطقه کوهپایه شنیدن صحبت‌ها و نظرات همکاران فرهنگی و دانش آموزان برشمرد و گفت: برای کمرنگ کردن و رفع مشکلات به این شهر آمده ایم و در کنارتان هستیم.

اعتدادی در ادامه به نقش مؤثر مدارس شبانه روزی اشاره کرد وضمن تشکر از همکاران به دلیل انجام وظیفشان در شرایط موجود کشور، به تزریق امید در بین دانش آموزان تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد در سایه همدلی بتوان بر مشکلات و نواقص موجود غلبه کرد.

وی اظهار کرد:توسعه‌ی امر مدرسه محوری با حجم انبوه بخشنامه‌های ارسالی به مدارس ممکن نیست و تاکید کرد با اهتمام به توسعه مشارکت با سایر دستگاه‌ها بتوان در جهت دستیابی به اهداف آموزش و پرورش بهره‌مند شد.

اعتدادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن اشاره به موضوع مهم مدرسه محوری و تاکید بر سند تحول بنیادین و کاهش حجم انبوه بخشنامه‌های ارسالی به مدارس گفت: در تلاشیم در آینده حداقل ۲۵ درصد از حجم بخشنامه‌های ارسالی به مدارس را کاهش دهیم.

بنای کار آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است. در این سند معلم باید با اتکا به اندوخته‌ها و دانشش بدون منتظر ماندن، خود بانی تغییر باشد. ازسویی با ارتباط موجود موثری که بین آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان برقرار است کارگروه‌هایی بین دو مجموعه تعیین و در حال پیگیری مسائل و مشکلات موجود هستند.

انتهای پیام/ز

حجم بخشنامه های کم شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار