انصاری: مشکلات ما در بین این خوشی‌ها پنهان ماند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در چند سال گذشته موفق شده ایم نتایج خوبی کسب کنیم، اما مشکلات ما در بین این خوشی‌ها پنهان مانده است.

انصاری: مشکلات ما در بین این خوشی‌ها پنهان ماند به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد انصاری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد شرایط این روز‌های تیم پرسپولیس گفت: در چند سال گذشته موفق شده ایم نتایج خوبی کسب کنیم، اما مشکلات ما در بین این خوشی‌ها پنهان ماند. ما با مشکلات پیش پا افتاده‌ای به مانند زمین تمرین مواجه هستیم و فکر می‌کنم تیمی که قرار است در بازی‌های آسیای حضور داشته باشد یک زمین تمرین و یکسری امکانات اولیه لازمه‌ی موفقیت است.

او ادامه داد: بعضی تیم‌ها در لیگ برتر حضور دارند که برای ماندن در لیگ برتر بسته می‌شوند، بعضی تیم‌ها برای قهرمانی و تیم‌هایی هم هستند که می‌خواهند در آسیا مقام کسب کنند. تیم‌هایی به مانند پرسپولیس برای موفقیت‌های بین المللی به امکانات و توجه بیشتر نیاز دارد. اگر تیم ما را از نظر یکسری امکانات اولیه با تیم‌های دیگری که در بازی‌های آسیایی حضور دارند مقایسه کنید متوجه می‌شود که امکانات ما ضعیف‌تر است. لازمه‌ی اول یک تیم خوب یک زمین خوب است حال شما زمین تمرین ما را بیایید مشاهده کنید که چه وضعیت نامساعدی دارد.

انصاری در مورد مشکلات مالی تیم گفت: مشکلات مالی هم وجود دارد که همه از آن اطلاع دارند. ما برای نائب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا پاداش میلیون دلاری گرفتیم و نمی‌دانم مشکل کجاست که این پول‌ها به ما نرسید. ما با حمایت هواداران و زحمت بچه‌ها نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و باید زودتر پاداش‌ها داده شود. نمی‌دانم مشکلات بابت تحریم است یا هرچیز دیگری، اما پرداختی‌ها باید خیلی زودتر انجام می‌شد.

او ادامه داد: ما مشکلی با این شرایط نداریم و مهمترین موضوع رفع مشکلات کلان باشگاه است که امیدوارم با تدبیری که انجام می‌شود این اتفاق بیافتد و ما بتوانیم از این مشکلات خارج شویم و در ادامه کار موفق‌تر شویم. فکر می‌کنم اعتصاب لغت قشنگی نیست، اما باید هر چه سریع‌تر این مشکلات رفع شود. وقتی با بچه‌ها در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم فقط به خاطر هواداران است که حرفی نزدیم. ما تمام تلاشمان را کردیم و فکر می‌کنم باشگاه و کسانی که باید حمایت بکنند باید نگاه ویژه‌ای به بچه‌های پرسپولیس داشته باشند، چون واقعا لیاقتش را دارند.

انصاری درمورد دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده در جام حذفی گفت: بازی پر فشار و درگیرانه‌ای بود امیدوارم و مصدومیت سید جلا حسینی جدی نباشد. دیدار سختی بود، اما مهم صعود به مرحله بعد بود که اتفاق افتاد.

انصاری در مورد شرایط مصدومیتش گفت: از ۳ هفته دیگر نرم دوی را آغاز می‌کنم و امید وارم مشکلی به وجود نیاید.


بیشتر بخوانید:

مصلح: انتطار داریم از زحماتمان قدردانی شود/ درباره اعتصاب تمرین از بزرگتر‌ها بپرسید

پرسپولیس ۱ (۳) - پدیده شهر خودرو ۱ (۱) / هتریک برانکو در روز طلسم شکنی در جام حذفی + فیلم و حاشیه‌ها

فتاحی: پرسپولیس به دلیل تبلیغات شرکت توسعه جریمه می‌شود


انتهای پیام/

صحبت های انصاری در مورد باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار