ساخت شناور‌های تفریحی مناطق ساحلی کشور در قشم

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از ساخت شناور‌های تفریحی در شهرک صنعتی تولای قشم برای مناطق ساحلی کشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،طاهره شهرکی  مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ساخت شناور‌های تفریحی (کافه آلاچیق) در شهرک صنعتی تولای قشم برای مناطق ساحلی کشور در حال انجام است.

وی افزود:شرکت سازنده این شناور‌ها  براساس درخواست فعالان گردشگری از بوشهر، خوزستان، دریاچه خلیج فارس تهران، مرداب انزلی، چابهار و چند دریاچه شمال کشور، در حال تولید چند فروند از این شناور‌های تفریحی است.

  مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه چندین شناورسازی توانمند در ساخت شناور‌هایی همچون مسافری، باری، تفریحی، آمبولانس دریایی و چندین مورد دیگر فعالیت می‌کنند، افزود: قشم با داشتن صنعتگران شناورساز به یکی از مهمترین مناطق ساخت شناورسازی کشور تبدیل کرده است.

طاهره شهرکی گفت: شناور‌های تولیدی منطقه آزاد با تکیه بر دانش جوانان ایرانی از قدرت رقابت با تولید کنندگان خارجی برخوردارند و محصولات خود را با قیمتی مناسب‌تر در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به استفاده از دو فروند کافه آلاچیق شناور ۱۰ نفره در جنگل دریایی حرای قشم و استقبال گردشگران از این شناورها، افزود: هم اینک ۲۰ فروند دیگر از این شناور‌های تفریحی در شناورسازی آرام کیان شناور قشم در حال تولید است.

پیش بینی می‌شود نوروز امسال شمار بیشتری از شناور‌های کافه آلاچیق تولید شده در قشم، به انبوه گردشگران و مهمانان نوروز ۹۸ در جنگل‌های دریایی حرا خدمات ارائه کنند.

انتهای پیام/ف

ساخت شناور‌های تفریحی در منطقه آزاد قشم

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.