پاتوسی مردی از جنس برمودا!

بازیکن آفریقایی استقلال این روز‌ها به معضل مبهم و پیچیده‌ای در برنامه‌های آبی‌ها تبدیل شده است.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آیاندا پاتوسی بازیکن ۲۶ ساله تیم فوتبال استقلال در حالی طی ۲ روز گذشته توانست مجوز بازی در لیگ ایران را از سوی سازمان لیگ دریافت کند که اکنون این بازیکن مشکل بزرگتری برای حضور در بازی‌های استقلال دارد.

در حال حاضر مطرح شده که علاوه بر کارت بازی، ITC پاتوسی هافبک آفریقایی استقلال نیز صادر نشده است و طبق ماده ۵۵ مقررات انضباطی فیفا در صورتی که این بازیکن برای استقلال در بازی‌های پیش رو به میدان برود، احتمال دارد با شکایت حریف استقلال، آبی‌ها سه بر صفر بازنده و یا در صورت ارائه پرونده به دادگاه عالی ورزش آبی پوشان جریمه شوند.

موضوع آیاندا پاتوسی از ابتدا دارای شبهات زیادی بود و یک انتقال مرموز و مشکل ساز لقب گرفت. پاتوسی در ابتدا با مشکل تعداد بازی‌های ملی دست به گریبان بود و پس از آن نامه فدراسیون آفریقای جنوبی ناقص بود و نیاز به مکاتبات دوباره داشت و پس از موضوع ثبت قرارداد او بدون آی تی سی بود.

این بازیکن را باید مرد برمودایی با پرونده‌ای نامعلوم و پر از شبهه خواند و به نظر می‌رسد مسئول نقل و انتقالات در استقلال اصلا با شرایط جذب بازیکن و روال آن آشنا نیست.

انتهای پیام/


بیشتر بخوانید:

جلسه آشتی کنان در استقلال

زمین تمرین جدید برای استقلالی‌ها

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی جم

مصدومان استقلال مقابل پارس جنوبی جم


انتهای پیام/

استقلال و پاتوسی به بن بست می خورند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار