ماجرای استعفای دسته جمعی فدراسیون فوتبال و ارتباط آن با وزیر ورزش

شایعات اخیر حاکیست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم دارند در یک اقدام دسته جمعی استعفا بدهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته شایعاتی مبنی بر استعفای دسته جمعی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در فضای رسانه ای کشور منتشر شد و گفته می شود بلاتکلیفی  و سکوت وزیر علت استعفای احتمالی فوتبالی خواهد بود.

تاریخ مجمع فدراسیون فوتبال مشخص شد و به نطر می رسد وزیر ورزش و جوانان در روز های اخیر با سکوت قصد دارد شرایط را به گونه ای پیش ببرد که در مجمع تکلیف روشن شود و شاید هم به دلیل عبور از بازه زمانی کنار رفتن بازنشسته ها، این موضوع باید از دیگر مراجع ذیصلاح پیگیری شود اما این نقطه روشن است که فوتبالی ها با استناد به قوانین فیفا در این مورد از سوی مجمع آسیبی نخواهند دید اما در انتظار وزیر ورزش برای تعیین تکلیف هستند تا در روز مجموع مسائل را شفاف تر پیگیری کنند.

بررسى گزارش عملکرد فدراسیون فوتبال در سال مالى ۹۷-۹۶، بررسى برنامه و بودجه سال مالى ۹۸-۹۷، گزارش صورت هاى مالى، حسابرسى مستقل و بازرس قانونى برای سال مالى ۹۷-۹۶ و اصلاحات جدید مقررات انضباطى فدراسیون فوتبال جزء مواردی است که در این مجمع در دستور کار قرار می‌گیرد.

بلافاصله پس از مشخص شدن تاریخ جدید مجمع فدراسیون فوتبال یکی از رسانه ها خبر از اعلام استعفای دسته جمعی اعضای بازنشسته هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به وزیر ورزش و درخواست آنها از سلطانی فر برای اعلام نظر نهایی او نسبت به موضوع منع به کارگیری بازنشستگان در این فدراسیون داد.

اسلامیان: برای سومین بار به وزیر ورزش نامه زدیم و درخواست کردیم تکلیف فوتبال را مشخص کند

برای پیگیری موضوع استعفای محمود اسلامیان، حیدر بهاروند، علی کفاشیان و فریدون اصفهانیان با محمود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفتگوی کوتاهی انجام دادیم که او اظهار داشت: در جلسه اخیر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعضا بار دیگر نامه ای را تنظیم کرده و در آن از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردند با توجه به حساسیت های بین المللی ای که وجود دارد نظر نهایی اش را نسبت به ادامه فعالیت اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اعلام کند. این سومین نامه ای است که در ماه های اخیر برای وزارت ورزش و جوانان ارسال می کنیم و انتظار داریم سلطانی فر هم نظر خودش را به صورت واضح اعلام کند.

او ادامه داد: در این نامه تنها از وزیر ورزش درخواست کردیم وضعیت فعالیت اعضای هیئت رئیسه را مشخص کند تا فوتبال از این وضعیت بلاتکلیفی خارج شود. سلطانی فر باید نسبت به موضوع فعالیت مدیران فدراسیون فوتبال در زمان مناسب تدبیر ویژه ای را به کار بگیرد. 

اسلامیان در پایان تصریح کرد:  ما تاکنون استعفایی نداده ایم اما تابع قانون هستیم.  اگر قصد استعفا دادن داشته باشیم نباید نامه استعفای خود را به وزیر ورزش بدهیم بلکه باید این نامه در اختیار اعضای مجمع فدراسیون فوتبال قرار بگیرد تا آنها نسبت به موضوع تصمیم گیری کنند.


بیشتر بخوانید: اعلام برنامه مجمع عمومى فدراسیون فوتبال


انتهای پیام/

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بار دیگر به سلطانی فر نامه زدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
البته استعفاي اين گروه فرصتي طلايي براي بيت المال كشور است ولي مطمئن هستم كسي در ايران از شغل و صندلي كه روي ان نشسته ممكن نيست استعفا بدهد چون براي رسيدن به ان جان كنده و خون دل خورده ولي از طرف ديگر تعطيلي فوتبال بسيار عمل مباركي است چون باعث جلوگيري از حيف و ميل پول مردم ميشود هم باعث ميشود اين جماعت بيكار كه دنبال توپ ميدوند بدنبال يك شغل يا توليد بروند و دست از خوردن پول مردم بردارند
Canada
ناشناس
۲۲:۴۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
خوش خبرترین خبر
United States of America
حسین
۲۱:۵۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
بوجه کشور خرج چهارتا کارخانه بکنید بهتر تا این فوتبال که اخرش هیچ مدالی نمیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
فوتمال هست نه فوتبال عده ای مفتخور پول بیت المال را صرف کار الکی میکنند همه این کارها بخاطر رای هست
Iran (Islamic Republic of)
بویر احمد
۱۹:۴۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
اینا میخان خود شیرینی کنن اینا را باید از فدراسیون اخراج کنن
Canada
ناشناس
۱۹:۲۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
جونان بیکار .پیرها سر کار .واقعا که .
دولتمندان خودشون را به کوری و کری زده اند .که این همه جوان بیکار را نمیبیندند .یا جز مافیای فوتبال و زد و بند ها هستند که سر کارند
Canada
ناشناس
۱۹:۲۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
همیشه خوش خبر باشید .واقعا با هدر شدن اون همه پول .که اگر این پول خرج جوانان بیکار و مجرد میشد .انقلابی در زندگی شون ایجاد میکرد .و بیخودی از بین رفت .اصلا در فوتبال را ببندیم .والله بهتره .و این پول مفت خرج انواع ورزش های که استعداد داریم .بشه .خیلی بهتره .موفق تر عمل خواهیم کرد
Canada
ناشناس
۱۸:۳۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
خوش خبر باشید .
Canada
ناشناس
۱۸:۳۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
حیف این پول هدر فوتبال شد .فوتبالست ها مثل بچه ها در زمین به دنبال مقصر میگشتند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
اگه وجود دارند واقعا استعفا بدند اینجوری خیلی بهتر میشه واصلا منتظر از بین رفتن رشته فوتبال مضخرف هستیم که تمامی بودجه ورزشی را صرف این اشخاص میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
قیامت کی میاد ببینیم خدا چه خواهد کرد برای این هزینه های میلیاردری که صرف توپ بازی میشه .اونم در کشوری اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۲۲:۲۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
در پاسخ ناشناس، قیامت از اختلاس و گم شدن دکل و گرونی و بیکاری و ....اینها هم میپرسن، فوتبال باعث نشاط توی جامعه میشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آرمان
۱۶:۰۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
حاضریم فدراسیون فوتبال تعلیق بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
خدا كنه كفاشيان استعفا بده وجود ميخواد