ویزیت رایگان ۲۰۰ نفر از اهالی روستای شیرکوه آستانه اشرفیه

۲۰۰ نفر از اهالی روستای شیرکوه آستانه اشرفیه امروز رایگان معاینه و درمان شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کمیل پرناک، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آستانه اشرفیه امروز گفت:در اجرای طرح ویزیت رایگان و کاروان سلامت ۲۰۰ نفر از اهالی روستای شیرکوه این شهرستان معاینه و درمان شدند.

وی افزود: ۴ پزشک متخصص اطفال، زنان و زایمان، اعصاب و روان و دندانپزشک، ۲ پزشک عمومی و ۵۰ امدادگر هلال احمر با حضور در این روستا، افراد نیازمند و کم بضاعت را رایگان معاینه و درمان کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آستانه اشرفیه گفت: همچنین در اجرای این طرح خداپسندانه بیشتر از ۴۰ میلیون ریال داروی رایگان میان بیماران نیازمند توزیع شده است.

کمیل پرناک افزود: افتتاح خانه هلال در روستای شیرکوه، اهدای ۲۲ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت، ارائه آموزش‌های زیست محیطی، جذب نوجوانان داوطلب در جمعیت هلال احمر و دیدار با خانواده معظم شهدای دهستان چهارده از دیگر فعالیت‌های این کاروان سلامت بوده است.

وی تصریح کرد: مردم در صورت نیاز به خدمات امداد و نجات می توانند در هر ساعت از شبانه روز با سامانه ۱۱۲ندای امداد تماس گرفته و از خدمات رایگان این جمعیت امدادی بهره مند شوند.

انتهای پیام/م.ع

۲۰۰ نفر از اهالی روستای شیرکوه آستانه اشرفیه رایگان معاینه  و درمان شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.