امام جمعه یزد و مدیرکل بنیاد شهید استان با خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس دیدار کردند

به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین امام جمعه یزد و مدیرکل بنیاد شهید استان با حضور در منزل شهیدان معظمی، افخمی و یاری از صبر و بردباری آنها تجلیل کردند.

امام جمعه یزدو مدیرکل بنیاد شهید استان با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس دیدار کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا امام جمعه یزد، مدیرکل بنیاد شهید استان و جمعی دیگر از مسئولان با حضور در منزل شهیدان معظمی، افخمی و یاری از صبر و بردباری خانواده این عزیزان تجلیل کردند.

آیت الله ناصری  در این دیدار‌ها بر ادامه راه شهدا تاکید کرد و گفت: باید از خانواده شهدا تکریم کرد تا روحیه شهادت و شهادت طلبی زنده بماند.

امام جمعه یزد افزود: حضرت ام البنین خود مادر شهید است و این روز زا به عنوان روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام گذاری کردند تا با حضور در منزل این عزیزان و تجلیل تز خانواده آن‌ها قدمی برای ادامه راهشان برداشته باشیم.

گفتنی است: شهیدعلی اکبر معظمی ۶۰/۵/۲ در منطقه دار خوئین بعلت اصابت ترکش به سر و شهید محمدصادق معظمی ۶۰/۵/۶ در یانه با اصابت گلوله به شهادت می‌رسد.

همچنین شهید افخمی۶۵/۸/۱۴ در عملیات کربلای ۵ از ناحیه دو چشم مجروح و در ۹۷/۶/۱۸ به شهادت می‌رسد.

در پایان نیز با حضور در منزل جانباز شهید حسن یاری که در تاریخ ۶۴/۱۱/۱۱ در جزیره‌ی مجنون مجروح شده بود و صبح امروز به شهادت رسید از صبر و بردباری خانواده این جانباز شهید تجلیل و به آن‌ها تسلیت گفتند.

انتهای پیام/ی

دیدار امام جمعه یزد با خانواده شهدای دفاع مقدس

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.