۱۰ بازی پر‌فروش این هفته (۳۰ بهمن ۹۷)

عنوان Far Cry: New Dawn در صدر فهرست ۱۰ بازی پر‌فروش هفته گذشته قرار گرفت.

۱۰ بازی پر‌فروش این هفته (۳۰ بهمن ۹۷)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فهرست ۱۰ بازی رایانه‌ای پر‌فروش هفته در انگلستان منتشر شده است. در صدر این فهرست عنوان Far Cry: New Dawn قرار گرفته که با اختلاف از عنوان Metro: Exodus در جایگاه دوم جلو است. این در حالی است که بازی مخصوص کنسول Xbox One عنوان Crackdown 3 به فهرست ۱۰ بازی پر‌فروش راه پیدا نکرده و در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

همچنین آمار فروش این هفته نشان می‌دهد که عنوان Metro:Exodus از نظر سود‌دهی در صدر جدول قرار گرفته است. این فهرست در‌ حالی منتشر شده که تعهد شرکت مایکروسافت برای عرضه زود‌تر بازی‌ها در Xbox Game Pass بدون دریافت هزینه اضافی نیز در نتیجه‌گیری آن موثر بود. با وجود اینکه بازی انحصاری Xbox با عنوان Forza Horizon 4 در جایگاه سوم این فهرست وجود دارد، جایگاه سیزدهم برای عنوان Crackdown 3 بسیار نا‌امیدکننده به نظر می‌رسد. همچنین عنوان Jump Force در آخرین نسخه خود که این هفته منتشر شد، در جایگاه چهارم فهرست قرار گرفته است.

۱۰ بازی پر‌فروش این هفته (۳۰ بهمن ۹۷)

عنوان Far Cry: New Dawn یک بازی اکشن اول شخص است که در ادامه نسخه محبوب Far Cry 5 ساخته شد و شرکت Ubisoft در اصل یک تجربه موفق را مجدداً تکرار کرده است. صدرنشینی عنوان Far Cry: New Dawn نشان از محبوبیت بسیار بالای این فرنچایز در میان طرفداران دارد.

۱۰ بازی پر‌فروش این هفته (۳۰ بهمن ۹۷)

عنوان Metro: Exodus که توسط کمپانی A4 GAMES در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۷ رونمایی شد، روایت‌گر زمین نابود شده پس از جنگ هسته‌ای بود و با انتشار تریلر و عکس از محیط بازی توانست همان ابتدا نظر بسیاری از گیمر‌ها و منتقدان را جلب کند. حال این بازی در آخرین آپدیت خود به یکی از پر‌فروش‌ترین عناوین بازی‌های رایانه‌ای تبدیل شده است.

فهرست کامل عناوین بازی‌های پرفروش این هفته در انگلستان به قرار زیر است:

۱. Far Cry: New Dawn
۲. Metro: Exodus
۳. Red Dead Redemption 2
۴. Jump Force
۵. FIFA 19
۶. Resident Evil 2
۷. New Super Mario Bros U Deluxe
۸. Kingdom Hearts
۹. Mario Kart 8 Deluxe
۱۰. Call of Duty: Black Ops 4


بیشتر بخوانید: تعداد گیمر‌های عنوان Forza Horizon 4 از ۷ میلیون گذشت


انتهای پیام/

۱۰ بازی پر‌فروش این هفته در انگلستان

برچسب ها: فناوری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار