تاکید استاندار بر تکریم مردم توسط دستگاه‌های اجرایی

استاندار زنجان گفت: تکریم مردم، رسانه‌ها و همچنین تاثیر گذاری دستگاه‌های اجرایی در ارزیابی عملکرد آن‌ها تاثیر گذار خواهد بود.

تاکید استاندار بر تکریم مردم توسط دستگاه‌های اجراییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، استاندار زنجان در یازدهمین جلسه شورای مدیریت وبرنامه ریزی استان با اشاره به ارزیابی سالانه عملکرد دستگاه‌های اجرایی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی از این سازمان خواست تکریم مردم به معنای واقعی توسط دستگاه‌ها نیز در شاخص‌های ارزیابی خود قرار دهند.

حقیقی حضور موثر مدیران دستگاه‌ها در جلسات و همچنین حضور در شهرستان‌ها برای نظارت بر روند امور را هم در انجام ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها را مهم دانست.

استاندار زنجان حضور مدیران در دوره‌های آموزشی برگزارشده توسط سازمان مدیریت وبرنامه ریزی برای آشنایی با علوم وفناوری‌های جدید و ارتقای سطح مدیریت آن‌ها را الزامی دانست و افزود: آموزش لازمه کار ماست و مدیران باید نحوه کار با برخی از نرم افزار‌ها را یاد بگیرند.

وی از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان خواست تا در آموزش‌های خود آموزش کارشناسان مسئول خانم و همچنین کارشناس به مسئول به بالا در رده جوانان را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار در خصوص تعدد جلسات در استانداری هم گفت: سال آینده، برای رسیدگی بیشتر به امور مربوط به دستگاه‌ها توسط مدیران، برگزاری جلسات بیشتر از دو روز در هفته برگزار نخواهد شد.

حقیقی افزود: پژوهش‌ها براساس اولویت‌های استان اولویت بندی وکاملا عملیاتی شوند.

وی با قدردانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در پرداخت یک درصد اعتبارات مربوط به جوانان این کار را نشان دهنده علاقمندی مدیران به جوانان دانست.

در این جلسه همچنین در خصوص بودجه هزینه‌ای و تملک دارایی سرمایه‌ای که به عنوان کمک‌های فنی و اعتباری برای پروژه‌های جدید در نظر گرفته شده بود از تبصره ۱۱ خارج شد و به سرجمع اعتبارات دستگاه‌های اجرایی بازگشت که مورد تصویب اعضا قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ن
 

برگزاری یازدهمین جلسه شورای مدیریت وبرنامه ریزی استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.