مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل؛

اجرای رویداد‌های بین المللی فرهنگی و هنری در اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: امسال ۶ رویداد بین‌المللی فرهنگی و هنری در استان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل امروز در جلسه بررسی برنامه‌های فرهنگی و هنری در اردبیل اظهار داشت: عزتمندی و استقلال اصحاب فرهنگ و هنر به معنای واقعی اتفاق افتاده است و در این پنج سال اقتصاد فرهنگ و هنر به گفتمان تبدیل شده است و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در این رابطه فعالیت و همکاری خوبی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه امسال 6 رویداد بین‌المللی فرهنگی و هنری در استان برگزار شده است، تصریح کرد: در هر رویداد نزدیک به یک هزار هنرمند فعالیت داشته و ایفای نقش کردند که این امر زمینه‌ساز اشتغال هنرمندان شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: بهترین و مهمترین پروژه افتتاح شده پروژه سینماهای استان است که شاهد گسترش سالن‌های تئاتر و نمایش و استقبال خوب هموطنان در این زمینه بوده است که امیدواریم این امر گسترش و توسعه یابد.

اسحاقی با بیان اینکه در حوزه موسیقی دو رویداد بین‌المللی اتفاق افتاده است، گفت: همایش بین‌المللی آشیق دده قربانی و جشنواره موسیقی فجر سراسری از جمله این رویدادها است که برای نخستین بار در استان اردبیل اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/ع

اجرای رویدادهای فرهنگی و هنری منجر به اشتغال هنرمندان می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.