دستگیری سارقان کهنه کار در نکا و بابل

ماموران انتظامی شهرستان‌های نکا و بابل ۵ سارق حرفه‌ای منزل و مغازه را دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی، ماموران کلانتری ۱۱ موفق به شناسایی و دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند، افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل نیز از شناسایی و دستگیری سارقان کیف قاپ و مغازه با ۹ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، مغازه‌ها و کیف قاپی در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، دو متهم به سرقت را شناسایی و دستگیر کنند، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ جعفری از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی و استفاده از کارت‌های اعتباری به جای پول نقد در زمان خرید در بازار پلیس را در پیشگیری از سرقت یاری کنند.

انتهای پیام/ک


دستگیری سارقان حرفه‌ای در نکا و بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.