وزیر دادگستری:

دعوا‌های سیاسی را کنار بگذاریم

وزریر دادگستری گفت: باید دعوا‌های سیاسی را کنار گذاشت و با تلاش ویژه و وحدت از مشکلات عبور کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضا آوایی وزیر دادگستری در جلسه شورای اداری استان گفت: باید باور کرد که کشور در شرایط خاصی قرار دارد که اگر دست همدیگر را بگیریم می‌توانیم برای حل مشکلات با همه سختی‌ها از آن عبور خواهیم کرد.

وزیر دادگستری گفت:، چون شرایط کشور خاص است امروز به کار و تلاش ویژه نیاز داریم و باید بدون منت برای مردم کار کنیم.

وی ادامه داد: خانواده شهدا تحمل دعوا‌های سیاسی ما را ندارند، مراقب باشیم نفرین آن‌ها ما را زمین گیر نکند.

آوایی یادآور شد: قدرت مستی آور است و خواب ما را سنگین می‌کند به همین دلیل برخی از مدیران تحمل انتقاد و تذکر و پیشنهاد را ندارند لذا زمین می‌خورند.

وزیر دادگستری گفت: دولت را تضعیف نکنیم، مردم نگاهشان به دولت و خدمتگزاران است اگر دولت تضعیف شود موجب بی اعتمادی مردم می‌شود.

وی افزود: مردم سنگ تمام گذاشتند، اما معلوم نیست همیشه اینگونه باشند اگر آسیب ببینیم همه غرق می‌شویم.

دولت را تضعیف نکنیم/ بدترین خبر، اختلاس مدیران است

وی تصریح کرد: حساسیت شرایط کشور را درک کنید، به نیروهایتان بگویید با مردم مدارا کنند.

وزیر دادگستری افزود: مردم از خلق قضات بیشتر از حکم قضات ناراحتند، به نظر می‌رسد در تکریم و رفتار خوب با مردم ضعیف هستیم و غفلت کرده ایم.

آوایی اظهارداشت: بدترین خبر برای من دستگیری یک مدیر برای اختلاس است، این همه شهید و جانباز دادیم و مردم حالا به ما اعتماد کردند و مدیر شدیم، اما اختلاس که می‌شود شرمنده ملت می‌شویم.

وی بیان کرد: غفلت ها، مستی از قدرت، غرور و بی توجهی به جایگاه مدیریت‌ها موجب تخلف می‌شود، اگر در کارمان کم بگذاریم همه را به مصیبت انداخته ایم.

وزیر دادگستری گفت: مدیرانی داریم که پاک هستند، اما بی رمقند، برخی کاردان هستند، اما دلسوزی ندارند لذا ناموفقند و همچنین مدیرانی داریم که عالم و دست پاکند، اما تواضع و وجاهت ندارند و خود را عقل کل می‌دانند و مشورت نمی‌گیرند و استبداد رای دارند و زمین می‌خورند.

آوایی اظهارامیدواری کرد با وحدت همه جانبه، دوری از دعوا‌های سیاسی، تلاش مضاعف و درک شرایط ویژه کشور از این وضعیت که به طبقه متسوط فشار می‌آورد بخوبی عبور کنیم.

انتهای پیام/ک

 

برچسب ها: دادگستری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.