اجرای طرح‌های بنیاد برکت با دو هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های بنیاد برکت با دو هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در استان اجرا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز سه شنبه ۲۹ بهمن ۹۷ در آیین افتتاح یک هزار و ۶۲۶ طرح بنیاد برکت در استان گفت: از ابتدای تشکیل این نهاد از سال ۱۳۸۹، مجموعاً دو هزار و ۶۳۷ طرح بنیاد برکت در استان اجرا شده است.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها، دو هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

عباسی اضافه کرد: همچنین هشت هزار طرح محرومیت زدایی در استان توسط این نهاد شناسایی شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد، دو هزار طرح برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شد که یک‌هزار و ۱۰۱ مورد آن منجر به انعقاد قرارداد گردید.

عباسی افزود: با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها، برای سه هزار و ۸۵۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، احداث ۳۰ مسجد و مرکز فرهنگی و یک هزار و ۴۰۰ مسکن برای محرومان استان را از دیگر فعالیت‌های بنیاد برکت در استان برشمرد.

گفتنی است: «مراسم شکرانه بهره‌برداری از ۴۱ هزار اشتغال مستقیم ایجاد شده در سال ۱۳۹۷ توسط ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره)» با حضور حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، محمد مخبر رئیس این ستاد و جمعی از مسئولان، امروز در تهران و همزمان در مراکز استان‌های کشور برگزار شد.

بنیاد برکت، مجموعه‌ای وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که در راستای محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی در مناطق محروم کشور فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/خ

 افتتاح یک هزار و ۶۲۶ طرح بنیاد برکت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار