آلومینیوم به صدر نشینان نزدیک‌تر شد / اراکی‌ها شکست دور رفت را جبران کردند

آلومینیوم در خانه نود ارومیه را برد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ هفته بیست وچهارم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور بین تیم های آلومینیوم سازی اراک و نود ارومیه برگزار شد و آلومینیوم سازی در یک بازی خانگی برمیهمان غلبه کرد.

 شاگردان کمالوند در شروع بازی نشان از یک تیم هجومی را میدادند و با دادن پاس‌های بادقت و شوت‌های دقیق نشان میدادند که تنها به پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی فکر می کنند تا اینکه در دقیقه ۲۵ روی سانتر تماشایی مهدی ترکمان و ضربه سر ایمان باصفا دروازه نود باز شد.

آلومینیوم با زدن گل اول عقب ننشست و حملات خود را ادامه داد تا اینکه  روی حرکت زیبای پوریا آریا کیا در محوطه جریمه پنالتی برای آلومینیوم اراک گرفته شد، اما قائد رحمتی در تیم آلومینیوم نتوانست پنالتی بدست آمده را تبدیل به گل کند و کماکان بازی با همان نتیجه پیگیری شد.

در ادامه تیم نود تلاش خود را کرد تا دروازه تیم آلومینیوم را باز کند، اما موفق به این کار نشد و در نتیجه نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم خاتمه یابد.

نیمه دوم این دیدار با حملات گسترده نود ارومیه به روی دروازه آلومینیوم ٱغاز شد ارومیه ایی‌ها که در پایان نیمه اول باشکست به رختکن رفتند نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و حملات نصف و نیمه ایی را روی دروازه آلومینیوم تدارک دیدند، اما موفق به باز کردن دروازه تیم آلومینیوم نشدند در نهایت بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم سازان خاتمه یافت.

بازی در استادیوم 15 هزارنفری امام خمینی اراک برگزار شد و برای تیم آلومینیوم سازی اراک:مسعود پور محمد، رامتین سلیمان زاده، امید نظامی پور، ابوالفضل قربانی، مهدی ترکمان، سید مهدی حسینی، ایمان باصفا، میثم آقایی، محمود قائد رحمتی، پوریا آریاکیا، علی یونسی به میدان رفتند.

مهمانان ویژه این بازی فرد ملکیان و ادموند بزیک بازیکنان سالهای نه چندان دور استقلال و پرسپولیس در جایگاه ویژه بودند.

در پایان این بازی وحید بیات لو مربی نود در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تیمشان امروز خوب بازی کرد و از فرصت هایشان استفاده نکردند و چوب جوانی بازیکنانشان خوردند.
همچنین حامد بصیری مربی تیم آلوینیوم در کنفرانس خبری گفت:خدارا شکر گلی را در این بازی دریافت نکردیم و فاصله مان را با تیم های بالا جدولی کم کردیم و ما امیدواریم از شانس های صعود باشیم ما در هر بازی تدابیری داریم که دربرابر تیم ها انجام میدهیم.

آلومینیوم به صددر نشینان نزدیک‌تر شد/اراکی‌ها با برد شکست دور رفت را جبران کرد

انتهای پیام / د

 برد خانگی آلومینیوم در  مقابل  نود ارومیه

برچسب ها: عکس ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.