پخش مستند «روایت رهبری» از شبکه‌های یک و مستند

مستند «روایت رهبری» تولید شبکه مستند سیما با موضوع آغاز رهبری حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای از چهارشنبه ۱ اسفند روی آنتن شبکه‌های یک و مستند می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مستند «روایت رهبری» با همکاری موسسه پژوهشی - فرهنگی انقلاب اسلامی در سه قسمت حدود ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده است و با استفاده از تصاویر آرشیوی بکر و دیده نشده‌ای، ماجرای انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب را روایت می‌کند.

این مستند از تصاویر آرشیوی دیده نشده‌ای از اجلاسیه فوق‌العاده مجلس خبرگان در ۱۴ خرداد ۶۸ و مباحثات صورت گرفته در این اجلاس، برای نخستین‌بار رونمایی می‌کند و اسناد اجلاسیه فوق‌العاده مجلس خبرگان در ۱۵ مرداد سال ۶۸ نیز برای نخستین بار از تلویزیون پخش می‌شوند.

استعفای آیت‌الله منتظری، چگونگی پذیرفتن این استعفا توسط امام خمینی (ره) و بررسی آن در اجلاس مجلس خبرگان، اصل ولایت‌فقیه و چگونگی ورود آن به قانون اساسی، ارتباط آیت‌الله خامنه‌ای با امام خمینی (ره) و انقلاب و دلایل انتخاب ایشان برای رهبری و... از جمله مباحثی است که در این مستند به آن‌ها پرداخته شده است.

این مستند که با نگاهی تبیینی و دقیق به وقایع این برهه از زمان پرداخته است، چهارشنبه تا جمعه، ۱ تا ۳ اسفند ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک و ساعت ۲۲ از شبکه مستند پخش می‌شود.

این مستند روز بعد ساعت ۱۵ از شبکه مستند بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

مستندی درباره آغاز رهبری حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای را ببینید

 

برچسب ها: مستند ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار