پرسپولیس بدون محروم مقابل سپاهان

تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دیدار با شاگردان امیرقلعه نویی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی محرومی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، تیم‌های پرسپولیس تهران و پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان موفق شدند در ضربات پنالتی به پیروزی برسند و حریف سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی شوند.

شاگردان برانکو در پایان ۱۲۰ دقیقه به پیروزی بزرگی رسیدند تا با شاگردان امیرقلعه نویی در نیمه نهایی رو در رو شوند. شجاع خلیل زاده، سروش رفیعی، علی علیپور و سیامک نعمتی بازیکنان تک کارته پرسپولیس بودند که اگر مقابل پدیده کارت زرد دریافت می‌کردند، بازی مقابل سپاهان را از دست می‌دادند، اما اشکان خورشیدی، داور بازی به هیچ کدام از بازیکنان تیم سرخپوش کارت نداد تا این تیم بدون محروم راهی نیمه نهایی شود.

البته محمد انصاری به دلیل مصدومیت در آن بازی غایب خواهد بود، اما دیگر بازیکنان کنونی مصدوم پرسپولیس به دیدار با سپاهان می‌رسند و می‌توانند تیم را همراهی کنند.

همچنین این تیم در چارچوب هفته نوزدهم باید با نفت مسجد سلیمان دیدار کند. پرسپولیس تا بازی با نفت چهار روز زمان دارد و برانکو ایوانکوویچ تلاش خواهد کرد با برنامه ریزی فشار تمرین‌ها بتواند تیمش را آماده بازی کند. در روز‌های گذشته کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس به شدت به فشردگی بازی‌ها معترض هستند و دلیل مصدومیت‌ها را این موضوع می‌دانند.

در حال حاضر حسین ماهینی، محمد انصاری، آدام همتی، سید جلال حسینی و رادوشوویچ مصدومان پرسپولیس هستند و برانکو امیدوار است تا حسینی و رادو زودتر به آمادگی برسند تا آماده بازی‌ها شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس که در جدول رده بندی لیگ برتر با کسب ۳۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد، شنبه هفته آینده باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود. این تیم با ۱۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

دروازه‌بان پرسپولیس دیدار با نفت مسجد سلیمان را از دست داد

بزرگترین دغدغه استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دربی چیست؟

بشار رسن مشکلی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس ندارد

آخرین وضعیت کاپیتان پرسپولیس مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار