برگزاری سمینار "مراقبت تسکینی" با همکاری استادان ژاپنی در اصفهان

مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت : سمینار "مراقبت تسکینی" با همکاری استادان دانشگاه های ژاپن 14 و 15 اسفند در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،،حمید میرمحمدصادقی مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به گسترش همکاری های تحقیقاتی ایران و ژاپن برای پیشگیری و درمان سرطان معده ، در زمینه روش های درمانی جدید مبارزه با این بیماری گفت : چند طرح پژوهشی برای تشخیص زودهنگام ، مطالعات اپیدمیولوژیک و روش‌های درمانی و مراقبتی جدید در خصوص سرطان معده با دانشگاه کاگوشیمای ژاپن آغاز شده است.
وی این همکاری‌ها را بیشتر در حوزه پرستاری و پزشکی خانواده دانست و افزود : با وجود شیوع سرطان معده در ایران و ژاپن ، طرح‌های تحقیقاتی بین دو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه کاگوشیمای ژاپن تعریف شده تا بتوانیم آخرین روش‌های درمانی جدید و دستاوردهای علمی را در این حوزه ارائه کنیم.
مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه پارسال در سفری به ژاپن ، قرارداد همکاری علمی بین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با دانشگاه کاگوشیمای ژاپن به امضا رسید ،گفت : بعد از این سفر طی دو مرحله محققان ژاپن به ایران سفر کرده و از طرح های تحقیقاتی ایران بازدید کرده اند.
میرمحمدصادقی افزود: پارسال سمیناری با عنوان "پرستاری در منزل" با همکاری دانشگاه کاگوشیمای ژاپن در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد و سمینار "مراقبت تسکینی" با همکاری استادان دانشگاه های ژاپن 14 و 15 اسفند در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام /س 


گسترش همکاری تحقیقاتی ایران و ژاپن در درمان سرطان معده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.