شهنازی: بیانیه نویسی در ورزش از روی چشم و هم چشمی است

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: بیانه‌ای نویسی از تبعات پرداختن به فضای مجازی است که اگر در وجه مثبت آنرا نگاه کنیم خوب است و می‌تواند کمک کند، اما در وجه منفی ایجاد التهاب و نگرانی و تشویش در جامعه می‌کند.

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد روند بیانیه نویسی در ورزش ایران گفت: آن‌هایی که بیانیه می‌نویسند باید در مورد این موضوع صحبت کنند، اما این موضوع یکی از تبعات پرداختن به فضای مجازی است که اگر در وجه مثبت آنرا نگاه کنیم خوب است و می‌تواند کمک کند، اما در وجه منفی ایجاد التهاب و نگرانی و تشویش در جامعه می‌کند و پسندیده نیست.

او ادامه داد: این موضوع در حال حاضر بیشتر به شکل چشم و هم چشمی است و در قالب فرهنگ نمی‌گنجد و ورزشکاران و اهلی ورزش باید طبق وظیفه ذاتی خود به جامعه شور و نشاط و امید بدهند.

شهنازی ادامه داد:پست‌های منتشره در فضای مجازی باید در جامعه تعادل ایجاد کند و باعث تشویش نشود چرا که این رفتار‌ها کمکی به حل مسائل جامعه و ورزش نمی‌کند و مردن از و رزشکاران توقع دارند به آن‌ها امید بدهند و نباید مشکلی به مشکل مردم اضافه کنیم.

او در مورد پست‌های اینستاگرامی فوتبالیست‌ها اظهار کرد: حضور در فضای مجازی باید با درایت و معقولانه باشد به خصوص چهره‌های مطرح ورزش که علاقه‌مندان بیشتری دارند باید به ایجاد یک فضای تعادل در کمک کنند و رفتار سنجیده تری داشته باشند.

شهنازی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت سهراب مرادی ملی پوش وزنه برداری کشورمان اظهار کرد: در خصوص مصدومیت مرادی گزارشی را از متخصصان در فدراسیون پزشکی ورزشی دریافت کرده ایم، این ملی پوش باید عمل جراحی انجام دهد و قرار شده در جلسات پزشکی مشخص شود که سهراب در ایران عمل شود یا به خارج از کشور اعزام گردد.

او در ادامه افزود: همکاران ما در فدراسیون پزشکی ورزشی واقعا دلسوزانه به این موضوع نگاه می کنند، هم ما و هم وزارت ورزش و جوانان هر تصمیمی که لازم باشه تا این قهرمان کشورمان هر چه سریع تر به بهبودی دست یابد حمایت خواهیم کرد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک  در پاسخ به این سوال که آیا مرادی می تواند به میادین ورزشی به خصوص المپیک برسد یا نه گفت: من این سوال را از دوستان گروه پزشکی کردم آن ها معتقد بودند که بعد از عمل جراحی مشخص خواهد شد که مرادی می تواند به المپیک برسد یا نه ولی در کل آن ها امیدوار بودند.

شهنازی در پایان تصریح کرد: ما همواره نگران همه ی ورزکاران کشورمان هستیم و در خصوص پاسخگو نبودن مرادی خود این ورزشکار و فدراسیون وزنه برداری باید پاسخگو باشند.


بیشتر بخوانید:

شهنازی: سجادی کادر سرپرستی ایران در بازی‌های المپیک را انتخاب می‌کند

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو مشخص شد


انتهای پیام/

اظهارات ناصر شهنازی در خصوص بیانه نویسی در ورزش ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار