۸۸۰ میلیارد تومان بودجه برای سال آینده مصوب شد

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه از تصویب بودجه ۸۸۰ میلیارد تومانی شهرداری برای سال آینده خبر داد.

۸۸۰ میلیارد تومان بودجه برای سال آینده مصوب شدبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سید حجت الله موسوی اجاق سخنگوی شورای شهر کرمانشاه در خصوص بودجه سال ۹۸ شهرداری اظهار داشت: بودجه پیشنهادی ۸۴۰ میلیارد تومانی سال ۹۸ شهرداری کرمانشاه از طرف شورای شهر ارسال شد که ۲۹ بهمن امسال این بودجه به تصویب رسید.

وی افزود: بودجه نهایی که به تصویب رسید ۸۸۰ میلیارد تومان بود که ۴۰ میلیارد آن درآمد حاصل از فروش اوراق مشارکت اتوبوسرانی جهت خرید اتوبوس برقی است.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه از این مبلغ ۴۰ میلیارد تومان ۲۰ میلیارد تومان سهم دولت و ۲۰ میلیارد اقساط ماهیانه از طرف شورای شهر بازپرداخت می‌شود، گفت: این ۴۰ میلیارد تومان جزء مصوبات سال ۹۷ بوده که در سال ۹۸ محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود ۷۷۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان منابع درآمدی بودجه از محل درآمد‌های شهرداری از قبیل: عوارض، ساخت و ساز‌ها  است.

موسوی اجاق در ادامه درآمد حاصل از پروژه‌های مشارکتی را یکی دیگر از منابع درآمدی بودجه ۹۸ شهرداری دانست و گفت: درآمد پروژه‌های مشارکتی ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های شهرداری دارای ۲ بخش جاری و عمرانی است که برای بخش جاری ۳۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است، عنوان کرد: در این بخش بودجه سال قبل ۲۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که امسال با یک رشد ۲۴ درصدی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه پروژه قطار شهری در کرمانشاه بیش از ۴ هزار میلیارد تومان هزینه در بر دارد گفت: سال آینده برای پروژه قطار شهری هم ۶۰ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده است.

انتهای  پیام/ز

 

پروژه قطار شهری در کرمانشاه بیش از ۴ هزار میلیارد تومان هزینه در بر دارد

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار