منصوریان: کامبک ذوب آهن جزو زیبایی‌های فوتبال بود/ تا لحظه آخر برای صعود جنگیدیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:در ابتدای بازی نظم کافی را نداشتیم و وقتی دو گل دریافت کردیم میدانستیم چیزی برای از دست دادن نداریم.

منصوریان: کامبک ذوب آهن جزو زیبایی‌های فوتبال بود/ تا لحظه آخر برای صعود جنگیدیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از کانال باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نشست خبری پس از دیدار با الغرافه قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: در ابتدای بازی نظم کافی را نداشتیم و وقتی دو گل دریافت کردیم میدانستیم چیزی برای از دست دادن نداریم. در رختکن به بازیکنان گفتم که اگر گل سوم را نخوریم حتما می‌توانیم به بازی برگردیم و نتیجه را جبران کنیم.

او تصریح کرد: خوشبختانه در نیمه دوم خیلی زود گل اول را زدیم و در ادامه به گل دوم دست یافتیم همین مسئله باعث شد تا با اعتماد به نفس بیشتر بازی کنیم و گل صعود را هم بزنیم.

منصوریان افزود: کامبک امروز جزو زیبایی‌های فوتبال بود و بعد از گل سوم بازیکنانم بهترین بازی خودشان را انجام دادند و تا لحظه آخر برای صعود جنگیدند. این موفقیت را به مردم بزرگ ایران و هوادارانمان و کارگران کارخانه ذوب آهن تبریک می‌گویم.

او گفت: همه بازیکنان امروز خوب بودند و رشید مظاهری در برابر مهاجمان الغرافه عملکرد خوب و مثبتی داشت و باید به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب می‌شد.

سرمربی تیم ذوب آهن ادامه داد: ما قرار داشتیم آینده خودمان را بسازیم و با تلاش و همت کادرفنی و بازیکنان توانستیم به لیگ قهرمانان آسیا برای هفتمین بار صعود کنیم. یک تساوی در لیگ برتر ایران و دو پیروزی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نشان از بازگشت ذوب آهن به دوران اوجش دارد و حالا باید در لیگ قهرمانان آسیا و ادامه لیگ روند خوبمان را ادامه بدهیم.


بیشتر بخوانید:

الغرافه ۲ - ذوب‌آهن ۳ / کامبک رویایی شاگردان منصوریان در قطر با طعم صعود به مرحله گروهی

اوساگونا، عامل کامبک و صعود ذوب آهن به آسیا

تکمیل جدول گروه های لیگ قهرمانان آسیا


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از بازی مقابل الغرافه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار