قدردانی گردشگر آلمانی از تاکسیرانی قزوین

یک گردشگر آلمانی به خاطر بازگرداندن کوله پشتی جا مانده اش در یک تاکسی، برای سازمان تاکسیرانی قزوین یک هدیه فرهنگی، عکس و پیام یادبود ارسال کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عرشیان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت:: شهریور ماه امسال کوله پشتی گردشگر آلمانی که حاوی لب تاب، گوشی تلفن همراه، گذرنامه و اشیاء و مدارک مهم این گردشگر بود، در صندوق عقب یک تاکسی جا ماند که این کیف در سریع‌ترین زمان ممکن به صاحب آن بازگردانده شد.

قدردانی گردشگر آلمانی از تاکسیرانی قزوین

عرشیان افزود: پس از گذشت پنج ماه، گردشگر آلمانی که با خاطره خوبی قزوین را به مقصد کشور خود ترک کرده بود، با فرستادن عکس، هدیه‌ای فرهنگی و پیام یادبود، بار دیگر از سازمان تاکسیرانی و تاکسیران امانتدار تشکر کرد.

در نامه و ارمغان فرهنگی این گردشگر که از طریق پست به سازمان تاکسیرانی ارسال شده، چنین آمده است: «بانوان و آقایان عزیز سازمان تاکسیرانی قزوین. تقریبا بیشتر از سه ماه پیش، من کوله پشتی خودم را در یکی از تاکسی‌های شما جا گذاشتم. در ابتدا خیلی غمگین و ناامید شدم، چون همه پول و مدارک و وسایلم داخل آن بود، ولی با کمک دوستانم و کارکنان تاکسیرانی قزوین بالاخره کوله من پیداشد. واقعا از شما سپاسگذارم برای کمکی که انجام دادید. این کمک شما برای همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند. حقیقتاً شما بهترین هستید.»

انتهای پیام/ک

ارسال ارمغان فرهنگی گردشگر آلمانی برای سازمان تاکسیرانی قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار