رقابت های لیگ دسته 2 باشگاه های کشور؛

تیم فوتبال سردار بوکان مقابل مقاومت تهران شکست خورد

تیم فوتبال سردار این شهرستان در هفته بیستم رقابت های دور برگشت لیگ فوتبال دسته 2 کشور مقابل مقاومت تهران شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،تیم فوتبال سردار بوکان مقابل مقاومت تهران شکست خوردتیم فوتبال مقاومت تهران عصر دیروز در ورزشگاه عطر سیب باقرشهر پذیرای تیم سردار بوکان بود که در پایان بازی با نتیجه سه بر یک میهمان خود را مغلوب کرد.

مقاومت تهران در نیمه نخست سه گل خود را به ثمر رساند و بازی تا دقایق پایانی با همین نتیجه ادامه داشت تا اینکه تیم سردار در دقیقه آخر بازی توانست یکی از گل های خورده را جبران کند.

هم اکنون تیم سردار بوکان با کسب 20 امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی دسته 2 باشگاه های کشور قرار دارد؛ این تیم دارای چهار برد، 9 مساوی و پنج باخت است.

تیم مقاومت تهران با این پیروزی و کسب 33 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت و تیم های خوشه طلایی و داماش گیلان به ترتیب با کسب 41 و 34 امتیاز در رده های نخست و دوم گروه الف مسابقات قرار دارند.

تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.

انتهای پیام/ع

شکست تیم  سردار بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.