افتتاح انجمن یاوران وقف اشتغال چهارمحال و بختیاری

انجمن یاوران وقف اشتغال در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، انجمن یاوران وقف اشتغال با هدف گسترش مشاغل خانگی و کاهش بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح این انجمن گفت: توسعه مشاغل خانگی با هدایت موقوفات به سمت نیاز‌های روز جامعه، از اهداف راه اندازی انجمن یاوران وقف است.

حجت‌ الاسلام حسن امیری با بیان تأثیر زنان در تعالی و پیشرفت جامعه، افزود: انجمن یاوران وقف اشتغال برای آموزش و ارتقای استعداد‌های زنان در زمینه‌های هنری و مشاغل خانگی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: آموزش رایگان مهارت مشاغل خانگی در بیش از ۳۰ رشته هنری برای سرپرستان خانواده، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته در کانون فرهنگی تربیتی امام صادق (ع) برگزار می‌شود.

امیری اضافه کرد: انجمن یاوران وقف بر اساس نیاز‌های روز جامعه و در دیگر موضوعات از جمله قرآن و علم و فناوری، به صورت مردمی فعالیت می کند.

به گفته وی؛ این انجمن به زودی در شهرستان‌های 9 گانه استان افتتاح و فعال می‌شود و از ظرفیت بقاع متبرکه برای فروش آثار هنری و محصولات آن استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ز

انجمن یاوران وقف اشتغال آغاز به کار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.