برپایی هزار و ۴۴۶ پایگاه جشن نیکوکاری درهرمزگان

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امدادامام خمینی هرمزگان از راه اندازی هزار و ۴۴۶ پایگاه جشن نیکوکاری درهرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تاجیک معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امدادامام خمینی هرمزگان گفت: هزار و ۴۴۶ پایگاه برای برگزاری جشن نیکوکاری درهرمزگان تشکیل می‌شود.
وی افزود: از مجموع پایگاه‌های این جشن، ۱۶۴ پایگاه به‌صورت ثابت و سیار، ۱۴۸ پایگاه در مساجد، ۳۷ پایگاه در مراکز نیکوکاری، ۱۴۶ پایگاه روستایی و بسیج و ۹۵۱ پایگاه در مدارس استان هرمزگان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کند.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امدادامام خمینی هرمزگان گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» هم‌زمان با سراسر کشور باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان در آستانه سال نو برگزار می‌شود.

مهرداد تاجیک افزود: جشن نیکوکاری در روز چهارشنبه پانزدهم اسفندماه ویژه مدارس سطح استان، روز پنج‌شنبه در پایگاه‌های اصلی تعیین‌شده و دفاتر این نهاد در سراسر استان و طی روز جمعه هفدهم اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌شود.
وی گفت:مردم نیکوکار استان هرمزگان در جشن نیکوکاری سال گذشته سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و کالا به نیازمندان کمک کردند.

معاون مشارکت‌های مردمی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری فرصت مناسبی است تا در آستانه سال نو به فکر نیازمندان باشیم، گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به‌صورت غیرحضوری از طریق شماره‌حساب ۰۱۱۱۱۱۶۰۶۰۰۰۸ و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۱۶۹ بانک ملی، شماره‌گیری تلفن گویایی ۳۲۸۸ و یا استفاده از اپلیکیشن ناب با ارسال عدد ۱۰۰ به شماره ۳۰۰۰۷۶۳۹ و دریافت لینک در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

جشن احسان و نیکوکاری از ۱۴ لغایت ۲۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر

جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه»

برچسب ها: کمیته امداد ، صدقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.