رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد؛

دستگیری سارقان و مالخران موتورسیکلت در محدوده جامی

سرهنگ عزیز خانی از دستگیری باند ۷ نفره‌ای که در زمینه سرقت و خرید و فروش موتورسیکلت‌های مسروقه فعالیت داشتند، خبر داد.

دستگیری سارقان و مالخران موتورسیکلت در محدوده جامیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲۹ جامی اوایل دی ماه سال جاری در خیابان حافظ حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به شخصی مظنون شدند که در بازرسی بدنی از وی ۲ عدد وسیله مخصوص سرقت موتورسیکلت کشف کردند که در این راستا متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده اولیه برای انجام تحقیقات تکمیلی تحویل پایگاه هشتم پلیس آگاهی شد.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته و از جمله در بازبینی تصاویر سارقان ضبط شده در صحنه‌های سرقت که در محدوده کلانتری جامی اتفاق افتاده بود مشخص شد پنج فقره از سرقت موتورسیکلت توسط متهم دستگیر شده انجام شده است.

سرهنگ عزیزخانی تصریح کرد: متهم مدعی شد که با شخصی به هویت قدیر اقدام به سرقت می‌کرده است و از ۲، سه ماه گذشته حدود ۳۰ دستگاه موتورسیکلت در محدوده‌های مولوی، بازار و خیام سرقت و موتور‌های سرقتی را با همکاری فردی به نام "مجید"، در شهرستان بهارستان به فروش رسانده است و پول به دست آمده از فروش موتور‌ها را صرف خرید مواد مخدر می‌کرده است.

وی افزود: با اطلاعات به دست آمده مجید شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی اسناد جعلی متعلق به انواع موتورسیکلت کشف شد که در استعلام صورت گرفته از این مدارک، شانزده فقره سرقت موتورسیکلت کشف شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به اینکه با اعترافات مجید، پنج مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: از مخفیگاه این پنج متهم نیز ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و تاکنون تعداد ۲۰ تن از مالباخته‌ها شناسایی و پرونده اولیه متهمان در حال حاضر در شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه ۱۱ تهران رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/

سارقان  موتورسیکلت محدوده جامی دستگیر شدند

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار