عراقچی:

حفظ عزت و استقلال کشور با جانفشانی شهدا/حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس امری ضروری است

معاون امور سیاسی وزارت خارجه گفت: شهدا با جانفشانی خود عزت و استقلال کشور را حفظ کردند.

حفظ عزت و استقلال کشور با جانفشانی شهدا

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عباس عراقچی معاون امور سیاسی وزارت خارجه امروز در جریان بازدید از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس شهرستان خرمشهر گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با تمام توان برای عزت و استقلال جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان ایستادند و حضور در مناطق دفاع مقدس رشادت و ایثارگری این مردان الهی را یادآوری می‌کند.

وی افزود: کارکنان، رزمندگان و خانواده شهدای وزارت امور خارجه هر ساله تحت عنوان راهیان‌نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور پیدا می‌کنند و امسال توفیق شد که بنده نیز در جمع این عزیزان حضور داشته باشم.

معاون امور سیاسی وزارت خارجه با تاکید بر اینکه حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس امری واجب و ضروری است، ادامه داد: مناطق عملیاتی دفاع مقدس برای ما دوران جنگ و جهاد را یادآوری می‌کند و هر فردی که در این مناطق حضور پیدا کند، درس ایستادگی و استقامت را آموزش می‌بیند.

عراقچی گفت: وحدت و همدلی دو شاخصه مهم رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود که ما باید این دو شاخصه را در زندگی خود داشته باشیم.

صبح امروز عباس عراقچی معاون امور سیاسی وزارت امور خارجه و حسین فریدون دستیار رئیس جمهور صبح امروز با استقبال گرم مسؤولان محلی وارد خرمشهر شدند.

عراقچی و فریدون در نخستین برنامه خود از موزه دفاع مقدس خرمشهر بازدید کرده و از نزدیک با این مرکز آشنا شدند.

حضور در یادمان شهدای شلمچه دومین برنامه «عراقچی» و «فریدون» بود که با حضور در این یادمان به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس ادای احترام کردند.

بازدید از مرز شلمچه و اطلاع از بحث صادرات از این مرز استراتژیک هدف سفر معاون امور سیاسی وزارت امور خارجه به خرمشهر بود.

شرکت در یادواره شهدای وزارت امور خارجه در اهواز نیز از دیگر برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام/ د

بازدید عراقچی از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس خرمشهر

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.