تیم هندبال سپاهان اصفهان در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی

تیم هندبال سپاهان اصفهان که در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی این فصل از لیگ برتر قرار دارد روز جمعه و در زمین خود میزبان صنعت مس کرمان است .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم هندبال سپاهان اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر به دنبال مسجل کردن قهرمانی خود در این فصل از مسابقات است.

هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی عصر روز جمعه سوم اسفندماه با انجام 4 دیدار برگزار می‌شود که مسابقات به اوج حساسیت خود رسیده است.

تیم هندبال سپاهان اصفهان که در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی این فصل از لیگ برتر قرار دارد، از ساعت 16 روز جمعه و در زمین خود میزبان صنعت مس کرمان است؛ دیداری نه‌چندان آسان که زردپوشان در راه کسب عنوان قهرمانی به امتیاز کامل آن نیاز مبرم دارند.

شاگردان محسن طاهری در تیم سپاهان هم‌اکنون با 24 امتیاز صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال را در اختیار دارند و تیم‌های نیروی زمینی کازرون و زاگرس اسلام آباد با 22 امتیاز در تعقیب زردپوشان اصفهانی هستند.

سپاهان در صورت برتری برابر مس کرمان قهرمانی خود را تا حدود زیادی مسجل می‌کند، اما شکست یا تساوی در این مسابقه کار را به هفته پایانی خواهد کشاند.

صنعت مس کرمان که از تیم‌های قدیمی لیگ برتر هندبال محسوب می‌شود و با 15 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی ایستاده، در دیدار رفت برابر سپاهان که در کرمان برگزار شد با نتیجه 23 بر 18 شکست خورد و سپاهانی‌ها به دنبال تکرار این پیروزی، این بار در اصفهان هستند.

اما در هفته‌ای که نیروی زمینی کازرون تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر استراحت دارد، دیگر تیم مدعی لیگ امسال یعنی زاگرس اسلام آباد میزبان سربداران سبزوار است و به نظر نمی‌رسد کار سختی برابر تیم هشتم جدول رده‌بندی پیش رو داشته باشد. بازی رفت 2 تیم با پیروزی 32 بر 31 زاگرس اسلام آباد به پایان رسید.

در دیگر دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر هندبال ذوب‌آهن اصفهان به دیدار نفت و گاز گچساران می‌رود و هیئت هندبال نجف‌آباد میزبان فرازبام خائیز دهدشت است. نماینده دهدشت هنوز برای کسب یکی از عناوین دوم یا سوم لیگ برتر شانس دارد و به دنبال کسب پیروزی در 2 دیدار باقیمانده خود تا پایان این فصل است.

انتهای پیام/م

هفته هفدهم لیگ برتر هندبال؛ سپاهان در تدارک قهرمانی است

برچسب ها: اخبار ورزشی ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.