رئیس پلیس راهور استان همدان از کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی و کاهش ۹ درصدی تصادفات جرحی در شهرستان همدان خبرداد.

کاهش  ۲۵ درصدی تصادفات فوتی درون شهری در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فکری رئیس پلیس راهور استان همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با اشاره به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال بر لزوم ایمن سازی معابر برای کاهش تصادفات تاکید کرد و افزود: خوشبختانه دوربین‌های کنترل سرعت در معابر شهر همدان فعال است و کنترل خودرو‌ها و تصادفات را زیر نظر دارد.
وی با اشاره به مشکلات پارک خودرو‌های جانبازان افزود: با هماهنگی بنیاد شهید خودرو‌های جانبازان شناسایی و برای تسهیل در پارک خودرو‌های ایشان برچسب ویژه برای خودرو‌های جانبازان اختصاص خواهد یافت.
رئیس پلیس راهور استان همدان با اشاره به دستور العمل کشوری در راستای سهولت عبور و مرور خودرو‌ها و روان شدن ترافیک در معابر شهری افزود: با توجه به نزدیکی برخی روستا‌ها به مرکز شهر، استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس از الزامات است.
رضا زمانی، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان هم دراین جلسه با اعلام اینکه سایر روستا‌های خارج از حریم نیز در صورت وجود شرایط مانعی برای استفاده از سیستم اتوبوسرانی را ندارند، گفت: شهرداری نیز در این حوزه در راستای اجرای قانون برای ارائه خدمات به ساکنان حریم شهر اعلام آمادگی کرده است.
وی با اشاره به نگرانی و اعتراض کسبه پیاده راه اکباتان نسبت به کاهش مشتریان آن‌ها با توجه به حضور دست فروش‌ها در این خیابان گفت: باید با ساماندهی دست فروش‌ها و محدودیت در ساعات فعالیت آن‌ها کسب و کار کسبه این منطقه هم رونق گیرد.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان با اشاره به لزوم مدیریت ترافیک در خیابان باباطاهر تاکید کرد: جابه‌جایی خطوط اتوبوس و تاکسی از خیابان باباطاهر به انتهای خیابان اکباتان باید مدیریت و انتقال خطوط تاکسی و اتوبوس همزمان انجام شود تا خدمات حمل و نقل به شهروندان با مشکل مواجه نشود.

انتهای پیام/ب

تصادفات فوتی درون شهری در همدان ۲۵ درصد کاهش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار